zondag 30 januari 2011

A friendly beauty addict

Hi there,

My name is, well, not important, and I'm a beauty addict. Als er zoiets bestond als de Anonieme Beautyaddicts, I would be in it ! Tijdens een verloren studiepauze, een half jaar geleden, kwam ik terecht op beautygloss.nl en dan op misslipgloss.nl en dan op beautyblog astrid en dan op Joliette en dan op It-Girl en nog zoveel andere!
Je kan je best gaan inbeelden dat ik veel kostbare tijd besteedde aan het lezen van reviews over de laatste nieuwe MAC collectie,OPI lakjes en dergelijke meer. It's just so much fun !
Beautyblogs begonnen deel uit te maken van mijn dagelijkse routine en ik speelde met de gedachte om zelf een blog te beginnen maar het kwam er nooit van tot ik de afgelopen weken op een turning point kwam : mijn beautyaddiction was volledig out of control gegaan: ik heb bijna de volledige Les Perles de Chanel - collectie gekocht : painful voor mijn portemonnee dus ! Maar ooo zooo leuk om al die leuke producten die ik al wekenlang zag voorbijkomen eindelijk in mijn handen te hebben. En toen wist ik het, you have officially become a beautyaddict en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om twee zaken met elkaar te combineren : schrijven en beauty. En zo beëindig ik hiermee mijn eerste echte post. Ik hoop jullie te verblijden met mijn schrijfsels over beauty en lifestyle.

Greetings !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten