woensdag 16 februari 2011

All Things Chanel

Chanel...
De naam alleen al doet menig vrouwenharten sneller slaan. Geen George Clooney of Johnny Depp voor ons. (Ok , mss Johnny Depp dan. Ik ben ook maar een mens he). Nee hoor, geef ons maar Chanel. Altijd trouw aan onze zijde, ever ready to dazzle. You know what I'm talking about ladies. The shiny black plastic pretty pretty pretty doosjes. Er naar toe kijken alleen al brengt me in hogere sferen. Hier spreekt een ware beauty addict. Yes indeed, de aanleiding tot het oprichten van mijn blog : Chanel.
Menige keren had ik al het schap in de Ici Paris Xl, Planet Parfum én Inno gepasseerd en telkens hield mijn portemonnee me tegen. De dames in de respectievelijke parfumerieën zagen me telkens weer afkomen en toch ging ik met niets buiten. It's kinda pricey you know. Tot begin januari, ik had net een goed examen gemaakt en was ondertussen bezig aan het leren aan mijn volgende examen. Evenwel, mijn gedachten zaten niet bij gezondheidsrecht. Ik zag enkel de mooie chaneldoosjes voor mijn ogen passeren. Ik was helemaal in hogere sferen. Zo kon het niet langer meer, yours truly zwichtte voor Madame Coco.  En zo ging ik de stad in ( ik woon dicht bij de winkelstraten hier, gevaarlijk hoor) rechtsreeks richting parfumerie en duidde een viertal items uit de nieuwe voorjaarscollectie aan. Me so very happy !
Het spreekt vanzelf dat ik enige tijd mijn portemonnee moet dichthouden nu. Who cares, I was like a kid in a candystore !
Bij deze een foto van mijn mini chanel collectie.



De twee flessen zijn respectievelijk een bodyspray van Coco Mademoiselle en het eau de toilette ervan, de 50 ml versie. Heerlijk spul. Ware het niet zo kostelijk, ik zou er in baden. Deze kreeg ik voor mijn nieuwjaar van mijn ouders. De flessen kwam in het zakje die je op de foto ziet. Dat smijt ik niet weg hoor.
Verder zie je ook nog de rouge coco in Peregrina, Lèvres Scintillantes in Nakker, het quad van de voorjaarscollectie en de blush in Espiègle ( nu al één van mijn favorieten). Het kleine doosje is een oogschaduwduo die ik al lang in mijn bezit heb, het is genaam Orient Express en er zitten twee paarse kleurtjes in. De andere lipstick is eigenlijk een hydraterende verzorging, seriously good stuff !

Ik zal over elk item ten gepaste tijde een review maken. Ik wil jullie ook niet een Chanel overdose geven ( hoewel, is zoiets mogelijk als teveel Chanel, naaaah !!)  Nu ik Karl Lagerfeld weer een beetje rijker heb gemaakt moet ik toch op zijn minst mijn ervaringen met jullie delen.
Jaa, ik ben een luxebeestje, dat zal je nog wel merken aan mijn reviews. Ik kan gewoon niet weerstaan aan al die shiny doosjes, would you ?

Ciao bella !

1 opmerking: