zaterdag 26 februari 2011

Challenge of the week : stop buying things !!

Ik moet stoppen met kopen. Mijn beauty addiction is niet meer onder controle. Hoewel mijn stash niet zooo uitgebreid is, heb ik er de laatste tijd wel goed aan doorgedaan. Eens het kruidvat binnenspringen, oooh nieuwe catrice oogschaduw, eens de parfumerie binnenspringen : oooh dior shimmer powder ... Je kent het gevoel misschien. Nu moet het echt wel eens gedaan zijn, toch voor minstens, hmm twee weken, haha ! Kga nou niet overdrijven he, small baby steps ! De enige uitzondering, volgende week eens zien als ik niet aan het Mac Wonder Woman Valiant Palette geraak, it's sooo pretty. Eenmaal die twee weken gepasseerd zijn, zal ik het waarschijnlijk makkelijker zijn om die te verlengen.
Ik weet nu al dat het heeeeeel moeilijk gaat zijn om me aan mijn belofte te houden, maar ik moet dringend wat meer sparen en een aantal zaken opmaken. Ik heb nog een aantal zaken liggen die eens op mogen, het is des te leuker om iets te kopen als je weet dat je een aantal dingen hebt opgemaakt. Plus, ik hoef geen 6 foundations in mijn kast, drie is genoeg, haha. En al die potloodstompjes mogen ook eens op. You know what I mean ;-)
Mijn volgende post zal bevatten wat ik allemaal moet opmaken. Het is nou niet zooooveel maar goed, anders blijft het ook maar liggen en das dan weer zonder van het geld.
Maar don't worry, ik heb nog meer dan genoeg om aan jullie te tonen tijdens mijn no-buy.

Hebben jullie ook zo'n shopprobleem ?


Ciao !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten