woensdag 2 februari 2011

Herôme Nail Hardener

Posts met een nail of the day ( oftewel NOTD in beautyblogjargon) zal je niet gauw zijn passeren bij mij. Por qué vraag je je af ? Omdat ik the worst nails EVER heb. Jarenlang heb ik er aan zitten bijten. Ooh waarom hield mijn moeder me nooit tegen als ik er weer eens aan zat te sabbelen. Sinds enige tijd probeer ik er van te blijven, en dat lukt behoorlijk goed maar ze breken toch nog altijd af.
Daar moest ik nu toch iets op vinden. Oh wat zou het fijn zijn om die mooie Chanel Jade Rose op te hebben, maar daarvoor heb je natuurlijk mooie nagels nodig. Which, I don't have, DUS :
ging ik naar de Inno op zoek naar straf spul. Aldaar gekomen stootte ik op het Herôme - rekje en daar stonden teveel soorten dus koos ik maar voor de Nail Harderener Extra Strong. Klinkt veelbelovend, vind je niet ?
Mijn bevindingen : de nagellak blijft alleszinds niet zo lang houden, na een dag of 2 chipt ie enorm. Qua houdbaarheid vind ik em dus maar niets, voor iets als een verzorgend nagelproduct zonder echte kleur mocht dat toch iets langer opblijven.
Zoals gezegd heeftie dus geen echte kleur, je nagels krijgen een glansje.
De werking : tja, dat vind ik moeilijk op uit te maken. Mijn nagels zijn precies iets sterker maar ze blijven toch afbreken en dan vind ik 13,50 euro voor iets wat ik om de twee dagen terug moet opsmeren best wel prijzig.
De verpakking : het komt in het typische Herôme-flesje met bovenaan een bokkenpootje om de nagelriemen terug te duwen, dat is wel handig.
Zou ik dit aanraden ? Nee, helemaal niet. Ik ga moeten op zoek gaan naar andere methodes. Nu moet ik er wel bij zeggen : wat niet werkt voor mij, kan best wel werken voor jou. Het product is zeker geen no-go maar  voor mij doet ie niet wat ik ervan verwacht.
Maar misschien verwacht ik dan alweer te veel natuurlijk.


Ciao !

1 opmerking:

  1. Oh dat klinkt niet al te best, ik ben wel benieuwd al je iets vind dat wel werkt

    BeantwoordenVerwijderen