dinsdag 1 maart 2011

Sunkissed glow : Dior Bronze

Een aantal weken geleden deed ik weer een schaamteloze aankoop : ik spendeerde zowaar ff 40 euro aan deze lovely Dior Bronze. Het was liefde op het eerste gezicht. Ik ben heel bleek dus ik draag nou niet zo gauw bronzer maar sinds ik deze heb kan ik bijna niet meer zonder. Het is eerlijk gezegd zelfs de eerste maal dat ik een bronzer heb gekocht. Mijn lichte huid kan het blijkbaar best aan met mate, ik zal er zeker nog kopen !
Het gaat hier om de Dior Bronze Harmonie de Blush in Coral Riviera. Wat een mondvol zeg.

Zoals altijd bij Dior komt ook deze in een prachtige verpakking. Het kartonnen doosje alleen al is to die for. Lekker shiny.  De meeste verpakkingen van Dior zijn in blauw plastiek, de bronzers komen in een bruin plastiek. Zo kan je ze er makkelijk uithalen in je collectie.





Wanneer je het doosje opendoet zie je een spiegeltje en er zit een borsteltje bij. Dat vind ik persoonlijk wel handig voor eventuele touch-ups onderweg. Ik zou dit nu niet zo snel meenemen in mijn handtas maar ik vind het al bij al wel makkelijk.


Over de bronzer zelf nu : Er zat een gouden-glitter overspray op maar die was na twee maal gebruiken al weg. Thank god, might I add ! Ik vond het nou net iets teveel glitters.
Onder de overspray zie je een mooie combinatie van vier kleuren : donkerbruin, bronzerbruin, een licht koraalkleurtje en een lichtere bronzekleur. De lichte blushkleurtjes vormen een mooie warme combinatie met de echte bronzekleurtjes.
Ik ben echt heel blij met deze aankoop. Zoals ik al zei ben ik heel licht van kleur en daarom was in aanvankelijk een beetje bang om deze te gebruiken maar je kan ze heel goed opbouwen. Er komt niet meteen een grote streep bruin vanaf, je kent dat wel he, zoals bij de oude madammekes.
Naar mijn mening is het beter een andere borstel te gebruiken om een beter resultaat te verkrijgen, maar het bijgeleverd borsteltje is handig voor onderweg.
Als je de bronzer aanbrengt verkrijg je een mooie satin finish zonder dat het overdone is.
Op de achterkant van de verpakking staat zelfs een gebruiksaanwijzing :
Gebruik de middelste kleur voor een healthy glow.
De donkere kleur om te sculpten en de lichtere kleur om te highlighten. Ik denk persoonlijk dat het wel moeilijk is om die kleuren afzonderlijk te gebruiken, het is maar kleintjes he. Het mooist en makkelijkste is met je borstel over de volledige kleur te gaan.


De Dior Bronze Harmonie de Blush is verkrijgbaar in twee kleuren : Coral Riviera ( de mijne) en Rose Brazilia. Hierboven een foto van de Rose Brazilia.
Normalerwijze kies ik meestal voor roze kleurtjes maar ik wilde eens iets anders proberen en mijn Coral Riviera vind ik een echte voltreffer. Ik kan al niet meer wachten om andere Dior Producten uit te proberen. Vooral de compact powders, bronze matte en foundations spreken me heel erg aan. Ik ben echt aangenaam verrast door Dior. Je betaalt er natuurlijk ( heel) wat meer voor maar ik gebruik dit met zoveel plezier en de verpakking is ook zo mooi. Definitely approved !

Te koop in alle parfumerieën voor 44 euro. De mijne komt van Ici Paris en ik betaalde nog 40 euro met mijn getrouwheidskaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten