dinsdag 21 juni 2011

Naar de kapper geweest !

Deze middag ben ik eindelijk nog eens tot bij de kapper geraakt. Het was nodig ! 
Ik kleur al jaren mijn haar en aangezien het behoorlijk snel groeit moet ik eigenlijk om de anderhalve maand,m aar meestal is dat maar om de tweeënhalve maand wegens te lui om naar de kapper te gaan  ! 




Vandaag had ik wat tijd over dus ik trok richting Kreatos. Die is maar vijf minuutjes wandelen van mij en je hoeft er geen afspraak te maken, easy peasy ! 
Ik verander regelmatig wel eens van kapper, er is altijd wel iets mis mee. Maar van Kreatos ben ik erg tevreden. Het is ondertussen al de vierde keer dat ik ga naar daar. 
Ze zijn er altijd erg vriendelijk en luisteren naar wat je wil en geven desnoods degelijke feedback indien ze denken dat je een bepaalde stijl beter wel of niet doet. 
Wat je wel moet doen, maar dat is denk ik toch wel bij elke kapper, is duidelijk zeggen wat je wil.
Ik heb graag dat mijn haar opgeknipt is ( in laagjes dus), maar ik moet er zeker elke keer bij zeggen dat ik mijn lengte wil behouden, anders ben ik mijn haar kwijt. 
Bij "mijn" Kreatos vragen ze het ondertussen wel al zelf als ik mijn lengte wil houden. 


Ook over de kleuring ben ik erg tevreden, hij blijft erg lang mooi, zonder flets te worden.
Sinds kort is er wat nieuws bij Kreatos, de Krea Color Shake. Dit is eigenlijk een shampoo en conditioner die specifieke zijn afgesteld op jouw kleuring. Het wordt eigenlijk ter plaatse gemengd in de winkel. En vandaag kreeg ik zo'n conditioner gratis en voor niets mee. Dus ik ben benieuwd naar de werking. De kapster zei me dat door de pigmenten die er in zitten, mijn haarkleur langer mooi blijft.




Verder kocht ik er ook nog een travelsetje met zonneproducten van BonaCure. Dat is het professionele merk van Schwarzkopf. Er zit een shampoo, spray conditioner en after sun treatment in. Deze kostte 19 euro. Ach, het kan maar van pas komen. Ik neem ze mee op reis, dus achterna krijgen jullie zeker een review.


En dan nog wat leuks als laatste, ik kreeg een flesje Cola Light mee met het Karl Lagerfeld design op, leuk he ! Die drink ik niet op hoor ;-)

Gaan jullie soms naar een kappers keten à la Kreatos, of hou je het liever bij de buurtkapper ?

Ik betaalde bij Kreatos 69 euro voor knippen, kleuren, verzorging en handdrogen ( dwz, kort drogen zonder echt te stylen).

2 opmerkingen:

  1. Ik ga al jaren (ik denk intussen al 12 jaar) bij mijn vaste kapster, dus geen keten. Ze doet haar werk goed, is goed geprijsd en ik kan er goed mee overweg, ook niet onbelangrijk :)
    Wel fijn dat je die conditioner meekreeg, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nooit naar de kapper (mijn haar is wel niet gekleurd), ik knip zelf een beetje de puntjes bij!!
    Maar wat een goed idee die producten die afgestemd zijn op je kleur, nog nooit van gehoord. Laat iets weten of je er ook tevreden van bent!
    En zo een Karl flesje, idd niet opdrinken ;)

    BeantwoordenVerwijderen