woensdag 15 februari 2012

Dior Addic Crystal Gloss




Voor mijn verjaardag kreeg ik van een vriendin deze mooi Dior Addict Crystal Gloss. Het is mijn eerste Dior gloss dus ik was benieuwd. Om te beginnen de kleur. Het ziet er oranje/coral uit maar de gloss is eigenlijk transparant. Dat vond ik stiekem toch een beetje jammer, ik heb het niet zo voor transparante glossjes.
Ik zocht het even op online en kwam te weten dat de Crystal gloss een soort gelstructuur heeft. Toen ik dat las dacht ik bij mezelf : ah ja, inderdaad ! De gloss had een structuur die ik niet kon thuisbrengen, nu weet ik het dus. De gel vind is best wel prettig op de lippen, helemaal niet sticky maar het voelt eerder zacht en verzorgend aan. Op de verpakking staat : " jelly gloss spotlight shine".
De applicator is een borsteltje die fijn werkt, niets op aan te merken. 





De verpakking is natuurlijk typisch Dior : very luxurious ! De zilveren dop met het rondje op, de mooie plastic huls met de Dior letters op, aah it just screams prettyness ! Het is ook een stevig ding, het kan tegen een stootje. Dat mag wel voor het geld dat je er voor neer legt. 
De gloss had een naam maar die stond op het kartonnen doosje en die heb ik nu niet meer. Er staat enkel een cijfer op de huls 047. Maar terzelfdertijd zag ik online dat de Crystal gloss collectie niet meer te verkrijgen is. Vermoedelijk heeft mijn vriendin hem uit de soldenbak gevist voor mij, of het was misschien gewoon een restantje, dat kan natuurlijk ook. Either way, volgens mij is dit een serie die niet meer te koop is. Misschien onder een andere naam vanaf nu ?




Ik ben alleszinds heel blij met mijn glossje en swing hem met veel plezier uit mijn tas om mijn lippen bij te werken !

xoxo

12 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf verschillende Dior glossjes en zoals je zegt, luxueus en erg verzorgend! Dit wordt zeker één van je favorieten! :) Mooi kleur btw, jammer dat hij redelijk transparant is... ik ben ook zot van felle kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi glossje! Deze is ook heel mooi over een lipstick :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleur! Echt helemaal mijn ding zeg :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De verpakking is prachtig en het kleurtje ook. Gotta love Dior!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. True that! Hij ziet er heel luxe uit, wat gaaf dat hij een aparte structuur heeft, toch weer een pluspuntje. ;D No, boringass gloss. :) Hij ziet er gorgeous uit, like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi! Wil ook echt eens een Dior gloss uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat hij niet plakt ! Klinkt er goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er zo leuk uit!!
    Jammer dat hij niet echt kleur afgeeft, maar als hij goed aanvoelt is het alvast een winner! En superleuk om boven te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tof! viste ik maar zoiets uit de kortingsbak, bij onze ici paris lagen er alleen testers XD fail

    BeantwoordenVerwijderen