maandag 27 februari 2012

Hair goodies



De laatste tijd wordt er naar ons hoofd gesmeten met al die oliën en elixirs en weet ik veel allemaal voor het haar. Ik moest er natuurlijk zelf ook aan geloven en was van plan om onder meer de L'Oréal Mythic Oil ( waar iedereen zo raving over is) es te bestellen. Maar, toen ik in het Kruidvat stond kwam ik deze twee fijne producten van Schwarzkopf tegen in de rekken en die verdienen vandaag een review ! 




Als eerste de Every Day Oil Elixir. De naam zegt het zelf al, het is een olie. Het goedje heeft een behoorlijk neutrale geur en smeert zalig zacht in de handen. Ik breng het aan op de lengten van mijn haar, zowel nat als wanneer ik het net gedroogd heb. Mijn haar krijgt van dit product een heel mooie glans ! Ik merk het dan ook meteen wanneer ik het eens een dag of twee niet gebruik. Deze haarolie is een van mijn favoriete haarproducten geworden ondertussen. Kostte iets van 9 euro. 



Het tweede product is de Ultimate Repair Anti-Damage Treatment met Liquid Keratin. Dat is een hele mondvol zeg ! Dit is een spray/mist om beschadigd haar te versterken. Ik schud hem altijd voor gebruik want het oranje gedeelte zakt altijd naar beneden. Ook dit is een zeer fijn goedje die op dit ogenblik voor mij doorgaat als haar serum. Net als met bovenstaande olie, merk ik meteen het verschil aan mijn haar wanneer ik het wel of niet gebruik.

Over het algemeen wordt mijn haar dikker, zachter en meer glanzend door het gebruik van deze twee goodies. Echte aanraders dus ! Oh en die L'Oréal Mythic Oil, die koop ik wel een andere keer ;-) 

xoxo
 Deze kostte dacht ik iets van 6 euro.

8 opmerkingen:

  1. De Ultimate Rapair Anti-damage Treatment lijkt mij superfijn! Woop, zoiets heb ik nodig voor mijn kapotgeblondeerde haren. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt fijn.. Ga de olies die ik heb eerst opgebruiken, daarna wil ik deze producten toch ook wel eens uitproberen. Misschien neem ik de mist al eens vroeger mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed ! Ik ben ook helemaal gek van haarolie- en serums

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al eens voor het rek gestaan, maar de producten toen laten staan. Na dit bericht ga ik ze me toch eens aanschaffen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog steeds fan van mijn Mytic Oil :)
    Maar deze klinken ook wel heel goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed alternatief alvast zeker voor de portomonnee

    BeantwoordenVerwijderen