zondag 11 maart 2012

Clarins Liquid Bronze Self Tanning Milk



Er stond al een tijdje een luxestaal van de Clarins Liquid Bronze Self Tanning Milk ( een hele mondvol ja) in mijn kast en met de lente in het vooruitzicht heb ik die maar eens bovengehaald om mezelf een kleurtje te geven.  De melk is wit van kleur en heeft een geurtje maar niet de typische zelfbruinergeur ( thank god want daar heb ik een hekel aan). De materie is behoorlijk vloeibaar en voor het gelaat heb je niet meer dan een grote erwt nodig. Dit product is bedoeld voor het gezicht en de décolleté. Wanneer aangebracht op het gezicht, mits goed uitsmeren, dringt het vrijwel meteen in en kan je verder met de rest van je verzorging. Ik laat zelfbruiner altijd liever een tien minuutjes goed inwerken ( just in case you know). 
Om eerlijk te zijn, deze zelfbruiner doet helemaal niets voor mij. Ik heb het een week haast elke dag 's morgens en 's avonds opgesmeerd en ik zie bijna niets van verschil. Misschien een héél licht tintje maar voor die prijs is dat dan ook de moeite niet me dunkt. Ik had hier hoge verwachtingen van, die zijn niet ingelost dus deze koop ik niet fullsize. Toch jammer want ik las er goeie reviews over. Mocht je geïnteresseerd zijn kan je in de parfumerie altijd eens een staaltje hiervan vragen ( bij aankoop want anders geven ze niets mee, de gierigaards). Wat ik heel fijn vind aan Clarins zijn de staaltjes, die zijn altijd groot en je doet er best lang mee zodat je een product lang genoeg kan testen alvorens het aan te kopen. Toch een pluspuntje he ;-)

Een fullsize fles bevat 125 ml en kost 26 euro in de parfumerie. Voor die hoeveelheid is dat op zich niet zo duur want je doet er wel heel lang mee.

Heeft iemand ervaring met deze zelfbruiner ?

xoxo

12 opmerkingen:

  1. Ik ben hier zelf zo tevreden over. Buiten het geurtje, dat vind ik echt niet fijn! Maar voor mij werkt hij prima. Je moet wel iets meer gebruiken dan een erwt en dan werkt hij echt goed. Ook niet het typische oranje, maar een bruine gloed. Voor mij is die echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat ie goed werkt voor je ! Ik zal dan es wat meer gebruiken en zien wat het geeft ;-) !

      Verwijderen
  2. Ik gebruik zelf geen zelfbruiner, heb er ook totaal geen verstand van. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel spijtig dat hij voor jou niet werkt. gelukkig was het maar een staaltje en ben je er dus geen geld aan kwijt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer, ik kende het ook niet!!
    Ik moet ook dringend de zelfbruiner uit de kast halen... *White legs*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog een zelfbruiner staan, ik moet deze eens gaan gebruiken of weggooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze ken ik niet, wel een andere van Clarins, die goed meeviel, maar ik heb wel graag een spray voor zelfbruiner.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh da's wel jammer. Collistar heeft een soort gelijk product, maar die is echt geweldig. had er een keer over geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat deze niet voor jou werkt. Ik kan je er eentje aanraden, de druppeltjes van Collistar. Kom je lang mee toe, stinkt niet en geeft echt wel een tintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb deze maar dan in de donkere variant, dus de donkerbruine fles. Die geeft echt na 1 applicatie heel veel kleur, hij is echt heel fijn. Misschien kan je die is proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer, ik gebruik L'Oreal Sublime Bronze Express Pro (zo denk ik dat dze noemt met zo'n speciaal verstuifkopje). Die is echt geweldig, en geeft resultaat gegarandeert.

    BeantwoordenVerwijderen