maandag 26 maart 2012

Rimmel Wake Me Up Foundation





Ladies, ik heb een nieuwe favoriete foundation ! De Rimmel Wake Me Up foundation werd reeds maanden geleden aangekondigd maar het duurde eventjes voor het bij ons in de winkelrekken lag. Maar goed, twee weken geleden zag ik hem liggen in de Di en hop, een nieuwe aanwinst voor mijn nu al veel te grote make - up collectie ! 
Het flesje gaf al een eerste goeie indruk. Er zit een mooie vrolijke oranje dop op met kleine glinsters in.  Op de op staat het mooie logo van Rimmel en op de flacon staat in het glas Rimmel verwerkt. Mooi detail toch ?





De foundation wordt beschreven als anti-fatigue + radiant glow effect en er zit spf 15 in. Nu, spf in foundation, ik weet niet als dat echt veel doet maar bon, leuk weetje. Ik heb de kleur 201 classic beige, die is denk ik de 2e lichtste kleur. Hij is eigenlijk nog net iets te donker voor mij maar I make it work anyway :-). 



In de foundation zelf zitten ook kleine glinstertjes die voor de 'glow' moeten zorgen, maar die zie je niet terug op het gezicht. De foundation blijft een hele dag mooi zitten, mits de juiste primer. Ik poeder graag af maar dat is helemaal niet nodig. Nu, zelfs mits afpoederen blijf ik die mooie glow hebben, dus pluspunt ! 
De foundation geeft een medium coverage, niet onlogisch gezien het doel van de foundation ' een healthy looking glow' is. Dat associeer je niet met een dikke laag he ;-)
Anyways, deze koop ik zeker opnieuw ! Het is mijn favoriet du moment !

En wat denken jullie hiervan ?

xoxo


te koop bij het Kruidvat en Di voor 12 eur ( denk ik..)

15 opmerkingen:

  1. Oooh, hij klinkt zo goed! Ik wilde hem al, maar na het lezen van deze review nog meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah klinkt fijn! heb hier al veel goede dingen over gelezen. helaas alleen niet geschikt voor mijn vet huidje :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zooo benieuwd naar deze foundation!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze wil ik ook graag proberen ! Hij lijkt erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor alleen maar goede dingen dus die ga ik ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt als een hele goede foundation, fijn dat de reflecterende deeltjes ook door je poeder heen schijnen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt supergoed, al ben ik momenteel niet meer zo fan van mijn foundations en grijp ik altijd naar BB creams, maar deze klinkt wel best als een ideale mengeling van beide!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mij lijkt het een super fijne foundation! ik was er erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kvind de finish van deze fdt wel erg mooi, maar volgens mij krijg ik daar puistjes van :/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zodra mijn voorraadje (heb twee halve flacons nog staan) op is, ga ik deze denk ik uitproberen - mits het kleuren assortiment dat toe laat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuke blog zeg, ik kom er net pas op terrecht! Ik ga je meteen volgen op bloglovin'! :)
    Deze foundation wil ik heel graag hebben. Ik zag hem laatst maar ik nam hem toch niet mee, helaas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOh ik wil deze foundation ook al een tijdje proberen ! Leuk om er dan een goede review over te lezen :D

    BeantwoordenVerwijderen