vrijdag 14 september 2012

Opgemaakt !

Weer een opgemaakt blogpost. Er staan heel wat zaken op mijn wishlist dus ik ben duchtig vanalles aan het opmaken om zo terug plaats vrij te maken voor nieuwe spullen en dat gaat me erg goed af de laatste tijd. Waar mogelijk heb ik overal een linkje gezet naar mijn review over het product in kwestie.

 Van boven naar onder :

- Clinique Redness Solutions Soothing Cleanser : een melkerige cleanser - koop ik niet opnieuw.
- Bourjois Nude lipgloss : is al het zoveelste exemplaar - rebuy !
- Clinique Anti-Gravity oogcrème : prima oogcrème maar koop ik niet opnieuw.
- Dove handcrème : ook al heel vaak gekocht - rebuy !
- 2be waterproof eyeshadow stick : was al een paar jaar oud en zag er vies uit - koop ik niet opnieuw.
- Essence get big lashes mascara : prima mascara - geen rebuy.


- Embryolisse micellaire reiniger : erg fijne reiniger maar een beetje te duur voor de hoeveelheid die je maar krijgt
- Covergirl lashblast en MaxFactor mascara : look-a-likes die ik allebei niet fijn vind - geen rebuy.
- Caudalie beauty elixir : fijn product maar ik mis het niet echt in mijn routine en het is best wel duur - ik ben er nog niet uit als ik deze opnieuw koop.
- Oud H&M make up paletje : begon er een beetje vies uit te zien plus ik gebruikte het nooit meer.
- Evian brumisateur verstuiver : prima ding voor warme dagen - rebuy?

Neutrogena scrub : erg fijne reiniger/scrub - rebuy !
- L'Oréal Studio fix volume mousse : zalige haarmousse die achteraan in de kast stond te verstoffen en waarschijnlijk nog dateert uit de jaren '90 ergens - is denk ik niet meer te koop onder deze vorm.

- Action Hegron shower gel : heb ik in allerlei geuren en ruikt zalig ! Zeker de moeite waard om eens te bekijken in de Action.
- Action scrub : die gaat er hier snel door altijd - rebuy !

Zo, dat was het alweer. Wat denken jullie, volgende keer een opgemaakt filmpje ? 

xoxo !

16 opmerkingen:

  1. graag de volgende keer een filmpje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Filmpjes zijn cooool :-D
    Ik ben mijn lege spulletjes ook aan het bijhouden voor een filmpje de volgende keer.
    Er zit deze keer niet veel bij dat ik ook heb / had. Als in: alleen de max factor mascara en daar ben ik nog altijd heeeel content van :-) ach ja, de meningen moeten wel verschillen of er zou maar 1 merk bestaan!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te zien ^^ dus die action scrub moet ik echt eens uitproberen.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De essence mascara heb ik ook nog! Al is die binnenkort wel aan vervanging toe... Maar inderdaad geen rebuy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Weeral zoveel opgemaakt! Hoe doe je dat toch? Nuttige info erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Vindt het altijd erg leuk om te lezen hoe anderen zich opmaken! Een filmpje de volgende keer zal helemaal leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I keep thinking I should do something like this, but I always get tired of collecting the empties so I get annoyed and throw them away! And yes please make video clips!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. altijd leuk en motiverend om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen