dinsdag 6 november 2012

MakeUpGeek Eyeshadows : part 2

Een aantal weken geleden toonde ik jullie het eerste deel van mijn MakeUpGeek eyeshadows, vandaag part two ! Deze kleuren zijn zo mogelijk nog mooier dan de eerste vijf !






De kleuren zitten allemaal een beetje in de paarse tinten maar ze hebben toch elk hun eigen nuance.

 Unexpected is een van mijn grote favorieten ! Het is een zachte kleur die wordt omschreven als ' pale pink'. Er zit een héél klein beetje shimmer in dus echt matte is 'ie niet maar het is toch een erg lichte kleur die mooi opgebouwd kan worden.
Er naast Last Dance ( love the name ) die een shimmery paarsig bruine kleur is. Ideaal voor een donkere smokey eye.



Twilight doet mij meteen denken aan de gelijknamige films en is een echt 'dromerig' kleurtje. Het is een lichtpaarsroze kleur met véél shimmers in, I like ! 
Bitten toonde ik jullie al in een EOTD en is een matte vampy wijnrode kleur. Geen alledaagse kleur maar toch speciaal om in mijn bezit te hebben.



Last but not least, Cupcake ! Dit is mijn minst favoriete omdat de kleur donkerder is dan op de website. maar goed, I can work with it. Het is een matte 'roest' rozige kleur. Ik kan het niet beter omschrijven :d !



Van links naar rechts : Unexpected - Last Dance - Twilight - Bitten - Cupcake

Allemaal brengen ze gemakkelijk aan, ze blijven mooi zitten en de ene kleur moet dan misschien wat meer opgebouwd worden dan de ander, dat is beter dan té gepigmenteerd en telkens opnieuw te moeten beginnen. Ware het niet van mijn douanekostendebacle, ik bestel er meteen nog ! Nu heb ik enkel nog een palette nodig om al die leuke kleurtjes in te steken. 

xoxo !

16 opmerkingen:

  1. mooie kleurtjes :) doen me denken aan het sunset palette van sleek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij mag het toch iets meer gepigmenteerd zijn denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn zo mooi! Ik wil echt graag eens bestellen... Fingers crossed dat ik geen douanekosten zal moeten betalen! Last Dance & Twilight lijken me de mooiste van deze..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa die zijn super mooi ! Zal er gauw eens een look mee maken.

      Verwijderen
  4. Super mooie kleurtjes! Daar kan je een paar mooie looks meemaken, waar ik zeker erg benieuwd naar ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh I tend to look horrible with red-toned shades, but I'm sure you can rock them with your skin tone <#

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk niet dat ze voor mijn rode vlekkerige huid veel goeds zouden doen maar wat zijn ze mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twilght is mijn favoriete kleur, alhoewel ze allemaal heel erg tof zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vandaag niet voor mijn ogen, ben met rode ogen opgestaan... :s

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Pale Pink is precies zo'n beetje taupe! Erg mooi en heel draagbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, enkel last dance lijkt me te donker, ik zou er alleen maar van die ' potje gejankt' looks mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kleuren! Al sta ik helemaal niet met rode tinten oogschaduw.. het lijkt dan precies alsof ik de hele dag gehuild heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, geweldige kleuren zeg! Ze zien er zo ontzettend mooi uit en de pigmentatie.. me like!

    BeantwoordenVerwijderen