dinsdag 21 mei 2013

E.L.F. Studio blushes haul !

Ik zit hier al weken te verkondigen dat ik mijn recent geshopte ELF blushes ga laten zien, en dat is ondertussen nog steeds niet gebeurd. Shame on me. Maar goed, bij deze eindelijk een review van de übercheap en erg fijne budget blushes van ELF !



Vooreest, OMG, wat hou ik van de verpakking ! Een echte NARS dupe, als je het mij vraagt. Ook al heb ik eigenlijk geen NARS blush en ben ik de laatste persoon om het te vragen, hihi. De zwarte verpakking ziet er 'sleek' en stijlvol uit en staat gewoon heel leuk in mn stash. Ze klikken heel gemakkelijk open en er zit nog een spiegeltje aan de binnenkant ook ! Wat ik niet zo handig vind is dat er geen namen op de blushes staan. Erg handig als je een review wil doen ... Enkel op PeachyKeen staat een achteraan een sticker, de andere hebben een nummer. 


De blushes zijn over het algemeen een beetje poederig. Ze brengen heel gemakkelijk aan en blenden goed uit. Ook over de houdbaarheid ben ik erg tevreden. De blush blijft een hele dag mooi zitten. 



Een van mijn favorieten is Berry Merry, deze is frambooskleurig met gouden glitters in. De glitter is trouwens niet te grof en blendt heel gemakkelijk. Ongetwijfeld mijn meest gebruikte blush van de vijf. 



Een minder grote favoriet is Tickled Pink, althans ik denk dat dat de naam is. Kan hem helaas niet meer achterhalen. Dit is een hele zachte babyroze kleur met een microglitter in. Op mijn superbleke huid valt deze kleur helaas een beetje weg. Ik denk dat dit wel erg mooi staat bij een gebruinde huid. 



Mijn tweede favoriet is deze Candid Coral ! Dit is een prachtige oranje-bronze-ish kleur met een hint of pink in en vééél shimmer ! Dit is de ideale blush om een mooie bronzed-sunkissed look mee te creëren !



Ook PeachyKeen valt in dezelfde categorie. Deze neigt iets meer naar het gouden-oranje dan Candid Coral maar is eveneens ideaal om een mooie sunkissed look mee te crëeren. 




Als laatste nog eentje die ik minder vaak gebruik, Blushing Rose. Deze bevat het minst shimmer van de vijf. Het is een oudroze kleur die ik persoonlijk het minst gepigmenteerd vind en ook minder eenvoudig uit te blenden is. Maar wel een mooi kleurtje voor een klassieke girly look ! 
Mijn swatch - foto's zijn bij nader inzien horrendous dus ik ga jullie deze besparen. Binnenkort een look met de blushes, niet allemaal tegelijk natuurlijk ;-) !





Ik ben tevreden met alle vijf, al gebruik ik eerlijk gezegd Tickled Pink en Blushing Rose het minst.
De ELF Studio blushes zijn in ieder geval een echte aanrader, zeker voor babes on a budget ! Nu nog wat matte exemplaren in de collectie en ik ben een happy camper ! 

De blushes kosten 4 eur per stuk en zijn te koop op de website van ELF.

xoxo
E.

11 opmerkingen:

  1. ik vind die verpakkingen ook zalig :) zelf heb ik er maar ééntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Candid Coral heb ik ook, mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is echt een fijn prijsje en ze zien er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb PeachyKeen ook, maar ik mispak mij er altijd aan :D Hij heeft een geweldige pigmentatie en is best wel mooi, maar hij op mijn huid is het altijd zo donker :s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, that's a nice haul! You can't beat the price either! Peachy Keen is my favorite out of the bunch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och ja, bij ELF wil ik ook nog eens bestellen :-) de eerste blush zou denk ik ook mijn favoriet zijn :-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen