zondag 20 februari 2011

Manhattan Blush

Afgelopen soldenperiode zag ik in het Kruidvat dat het merk Manhattan uitverkocht werd. Dit vond ik best jammer want ik ben heel tevreden over de blush die ik vandaag ga bespreken en ik was van plan om er nog meerdere van te halen. Niet dus, bummers ! Maaaar in ruil voor Manhattan komt er een nieuw merk in het Kruidvat genaamd NYC ( New York Color Make up). Ik ben alvast heel erg benieuwd. Het Kruidvat zal weer geld verdienen aan mij. Ken je ook dat gevoel wanneer je voor al die budget make up staat en denkt, och zo goedkoop, daar moet ik toch meer van meenemen? Verrryyy dangerous!

Maar nu, over tot de orde van de dag : de Manhattan Powder Rouge - Tender Touch blush in Fresh Peach.
Sinds ik deze zomer blush ontdekte begrijp ik niet hoe ik heel mijn leven zonder heb gekunnen. Het geeft zo'n frisse gloed op je gezicht, een instant boost. Ondertussen zit ik al aan de wat more expensive blushes, die ik zeker ook nog review, maar ik heb ook wat goedkopere blushes die zeker niet hoeven onder te doen, waaronder dus deze van Manhattan.
De blush komt in een eenvoudig doorzichtig zwart doosje met een borsteltje in. De borstel vind ik persoonlijk niet veel waard, er komt wel wat vanaf maar ik bereik toch een beter effect met een degelijke borstel. Het is handig om onderweg ff wat bij te werken :-)

 
Over de kleur : het is een roze kleur die wat naar het oranje neigt ( als je me begrijpt). Als je hem opdoet krijg je een oranjeroze shimmery kleur. Het doet me zelf eens heeeel klein beetje denken aan Nars Orgasm, ik heb die zelf niet maar zo van op foto te zien doet ie me er aan denken. Maar dat is mss wel een beetje buiten de bocht gaan ;-)


Al met al vind ik dit best wel een goede blush voor een zacht prijsje : 6 euro. Met een beetje geluk vind je nog eentje in de uitverkoopbakken in het kruidvat aan 1 euro. Ik ga straks ook nog eens mijn lokaal filiaal induiken op zoek naar koopjes, hihi.

Prettige zondag !

1 opmerking: