woensdag 2 maart 2011

Chanel Lèvres Scintillantes - Nakkar

Mijn allereerste Chanel Lipgloss : Nakkar. Normalerwijze zou ik niet zo snel voor dit kleurtje kiezen maar ik heb me weeral een laten vangen door verkoopspraatjes. Ik ging aanvankelijk enkel voor de Rouge Coco in Peregrina maar dan kirde de verkoopster dat het zo mooi zou zijn als ik Nakkar over Peregrina zou doen. En ja, yours truly is bezweken. Ik kan gewoon geen nee zeggen. Aldus ben ik nu in het bezit van mijn allereerste Lèvres Scintillantes. Het zal voorlopig ook mijn laatste zijn, they're kinda pricey !
Maar goed, over tot de orde van de dag : Nakkar !

 De kleur is een soort donkerroze die naar rood neigt met gouden glittertjes in. Ik vind de verpakking alleen al to die for. Hoe fijn is het om een Chanel lipgloss uit je handtas te flashen ? I love it ! Het geeft een extra sense of luxury. Daar betaal je natuurlijk ook naar.
Over de kwaliteit van de lipgloss : De gloss blijft zeker drie uur op maar na drie uur is ie wel al iets minder qua dikte. Maar, er blijft wel nog altijd een zachte glans mét kleur achter. Dat vind ik wel belangrijk, ik hoef er niet uit te zien als een kerstbal maar als ik een gloss opheb wil ik minstens het kleurtje op mijn lippen zien. En het is dan natuurlijk ook fijn om te weten dat je niet om het kwartier moet bijwerken. Dus eigenlijk betaal je veel voor een Chanel Lipgloss maar omdat je ze niet vaak moet bijwerken, bespaar je ! Nietwaar ;-) ? Ik vind het alvast hele goede kwaliteit hoewel ik geen zo'n lipglosskenner ben en dus niet zo goed kan vergelijken.

 Ik vind het een heerlijke kleur, zowel voor overdag als 's avonds. Je hebt altijd dat luxe-gevoel met Chanel op.
Zie je hier die mooie gouden glinsters ? Leuk he !


Bron : Temptalia

Haast je naar de parfumerie want dit is een musthave item voor elke beautylover.
De prijs : 25,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten