vrijdag 4 maart 2011

Make-up remover L'oréal

Vandaag stel ik jullie voor aan wat volgens mij de slechtste make-up remover ooit is !
 Het gaat om de lait démaquillant Hydra Confort van L'Oréal.

Laat mij beginnen met te zeggen dat voor mij een make-up remover niet noodzakelijk veel moet kosten. Jaa, die van de parfumerie zijn fijn, zoals vb die van Shiseido, maar ook jammer genoeg erg prijzig : 44 euro voor de Creamy Cleansing Emulsion, aaauuch !
Maar dus, wegens budgettaire overwegingen koop ik mijn make up remover meestal in de Delhaize of Di of dergelijke. Ik heb er al veel uitgeprobeerd, nooit echt slecht gevaren en L'Oréal is wat mij betreft een goed merk, maar hier hebben ze de bal serieus mis geslagen.
Ik mag wrijven zoveel ik wil, niet eens de helft van mijn gezichtsmake-up komt er af en als ik 's morgens opsta zie ik nog altijd de foundation op mijn gezicht. Niet zo fijn dus !
Dan vraag ik mij toch af : is er nu niemand die dat eens uittest voor ze dat op de markt brengen ? Seriously, think it over !
Bij deze wil ik jullie dan ook waarschuwen : koop hem vooral niet . Dan raad ik jullie liever die van Nivea aan : de Refreshing Cleansing Milk.

Deze  is mijn holy grail make up remover geworden, ik zit al aan mijn derde tube en dat gebeurt echt niet vaak dat ik iets meer dan eenmaal koop. En dan nog iets goedkoper dan deze flopper hier van L'Oréal. Hier volgt nog een review van.
Mocht je toch benieuwd zijn naar die van L'Oréal : 5,95 in de supermarkt/kruidvat.

Ciao !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten