dinsdag 29 maart 2011

Eyeko 3-in-1 Cream

Dag iedereen op deze mooie dag.
Vandaag een beetje meer over de welbekende Eyeko Cream. Heel wat beautylovers vinden dit een fantastisch product.

Ik moest dat natuurlijk ook eens uitproberen. Zo gezegd zo gedaan, een tijdje geleden bestede ik deze op de website van Eyeko. Dit gaat heel snel, een paar dagen later zat ie al in mijn brievenbus.
Wat vind ik er nu van ?
Ik ben eerlijk gezegd niet overtuigd. De 3-in-1 Cream geeft mij niet zo'n fantastische glow. Ik heb zelfs de indruk dat het zowaar verdwijnt op mijn huid.
De cream kan je gebruiken als moisturizer, highlighter, eye cream ... Ik kan begrijpen waarom vele mensen hem fantastisch vinden maar voor mij doet hij gewoon niets. Ik krijg helemaal geen glow daarvan en ik vind niet dat ik er frisser uitzie als ik deze gebruikt hebt.
Dit zegt Eyeko er zelf van :

Create a flawless base with Eyeko’s 3-in-1 Cream
MOISTURISER, HIGHLIGHTER & EYE CREAM in 1!
Infused with skin perfecting light reflectors and antioxidant Vitamins A& E plus a Vitamin C boost for a radiant, clear complexion.
Eyeko says: “To get that A-list glow skip foundation and use Eyeko Cream all over focusing on the eye and cheek area for lit from within skin.”


Het potje is wel heel erg schattig : roze plastiek. Je hebt zeker niet veel nodig bij gebruik dus je komt best wel lang toe hiermee.
De cream bestaat in de normale versie, eentje met extra glow en een getinte versie.
Ze kosten allen 10,50 euro en zijn te bestellen op eyeko.com. Je betaalt geen verzendkosten hiervoor.
Bekijk zeker eens dit artikel van Miss Lipgloss, zij is hier wel heel enthousiast over. Hier vind je meer foto's en swatches. Een swatch van mezelf zou niet veel uitmaken want voor mij doet ie niets.
Maar, misschien vind jij dit wel leuk.
Hebben jullie al eens iets van Eyeko geprobeerd ?

Ciao !

ps : mijn make-your-own-lipbalm avontuur komt deze week nog online, ik ben nu niet thuis en heb geen fototoestel bij me.

4 opmerkingen:

  1. Oeh ik had laatst ook allemaal dingetjes bij Eyeko besteld, 2 swatches van nagellakjes staan al op de site, en binnenkort komt mijn review van de Eyeko Tinted Cream! Waarvan ik nu al wel kan zeggen dat hij superfijn is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op mijn hand werkt ie wel maar voor mijn gezicht doet deze het gewoon echt niet. Maar kan me wel inbeelden dat het voor andere mensen superfijn werkt :-) Ik ben benieuwd naar je review !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de extra glow versie en die is echt wel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOH ik heb toevallig vandaag die 3 in 1 creme ook besteld.
    Ben benieuwd ernaar! Ik gebruikde trouwens nog een Ambassador Code (kan je bij checkout invullen) die ik via via heb gevonden.

    En dan krijg je een 'free gift' mee met je bestelling, altijd leuk! Die code was : E14857

    BeantwoordenVerwijderen