maandag 7 maart 2011

Sunday Trip - Chanel Fleurs d'Eté

Gisteren ging ik naar Knokke en een stop bij de plaatselijke MAC kon niet ontbreken. Ik stond te popelen om tot bij de winkel geraken, kon niet meer wachten tot ik die leuke Wonder Woman -collectie zag. Nadat mijn vriend, zijn moeder en grootmoeder eeeeindelijk mee waren, ik ging namelijk aan een supersnel tempo vooruit ;-), kon ik met eigen ogen de collectie aanschouwen. Wat was de teleurstelling groot. Op de foto's leken al die producten zo groot en in real life zijn ze toch maar mini, de palettes dan toch. De mineralized skinfinishes zijn echt enorm ! Wie zoiets ooit op krijgt verdient een medaille. De rest van de collectie kon me niet zo bekoren, het was wel mooi maar ik had geen " HEBBEN"-gevoel. Daarom heb ik het dan ook maar aan me laten voorbijgaan. Het Valiant eyequad wilde ik wel meedoen maar de MUA waren constant bezig en ik had geen tijd en zin om nog langer te wachten. En eerlijk gezegd, ik ben er niet rouwig om dat ik het niet mee heb, het was weer 41 euro en als ik 1 iets meedoe wil ik nog dingen meedoen en dan komt het mij heel wat duurder uit. Het is een mooi palette maar in het echt ziet het er superklein uit, dat heb je nou met van die foto's he.
Nee, ik heb er geen spijt van dat ik het niet mee heb :-)
Voor de dames onder ons die toch een stukje Wonder Woman willen : in Knokke was alles nog beschikbaar behalve één van de MSF, maar ik weet niet meer welke kleur.
De MAC bevindt zich in de Kustlaan 41 ( op een hoek).
Aldus kwam ik van een kale reis terug uit Knokke. Misschien maar goed ook.
Dan heb ik wat meer om te spenderen wanneer de nieuwe Chanel -lijn voor de zomer uitkomt. Kijk maar even mee :


Er is nog niet zo heel veel geweten over deze collectie. Ze zou Fleurs D' Eté genaamd worden en uitkomen in Mei. 
Wat houdt deze allemaal in ?
- Bronze Corail/Bronze Rose Compact powder : een mooie bronzer. Deze op de foto getoond is Bronze Corail, overduidelijk voor de iets bruinere dames.Voor lichte lovelies is er de Bronze Rose.


-Een eyequad met groene tinten - nog geen naam van. Groen is in maar ik vind deze kleuren geen zomer uitstralen.

- 3 kleurtjes Lèvres Scintillantes

 3 nieuwe lakjes : superleuke zomerse kleurtjes. De gele is genaamd Mimosa.

Bron foto's : Musings of a Muse

Er is nog niet zo heel veel geweten over deze collectie. Mij kan vooral de bronzer bekoren. Sinds ik weet hoe ik daar mee kan werken, kan ik niet meer zonder :d.
Weer iets om naar uit te kijken.
Happy Monday Everybody !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten