zondag 3 april 2011

Ici Paris Haul

Ik had nog een kortingsbon voor 30 % bij de Ici Paris Xl die in mijn mailbox zat twee weken geleden. Hij lag al een tijdje op mijn bureau te loeren naar me : Eva, koop iets, koooooop iets !!
Gisteren had ik nood aan comfort shopping dus wipte ik ff de Ici Paris binnen en ik kwam buiten met drie nieuwe aanwinsten.




Ik kocht een Dior Addict lipstick in Basic, ik moést gewoon eentje hebben. Dan nog een Estée Lauder Pure Color lipstick in Peach Paradise en als laatste, de Clinique Pore Minimizer.

Ik maak nog een review van de producten maar ik wilde jullie toch ff mijn buit laten zien, hihi.

Links Peach Paradise, rechts Basic
Toen ik in de winkel was wist ik toch niet goed welke kleur te kiezen van de Dior lipstick. Ik vind dat er heel wat kleuren in deze lijn goed op elkaar lijken. Nu, ik ben wel heel blij met mijn Basic lipstick, wat een inspiratievolle naam zeg, haha ! Nee hoor, hij is idd basic, gwn zacht roze met shimmer in. Deze baby is boter voor de lippies, ik heb er gisteravond constant mee zitten smeren. En ie ruikt ook zo lekker ! Enkel jammer van de prijs : 30 euro, auch ! Best dat ik een kortingsbon had.

Dan de EL lipstick, deze kleur had ik al een tijdje in gedachten en EL vind ik sowieso een supermerk dus ik dacht, why not ? Het is zo'n lekker creamy lipstick. Deze kost 26 euro.


De Clinique Pore Minimizer wilde ik ook al een tijdje. Hier heb ik al veel goeie reviews van gelezen. Het is zoals de naam het zegt een product om de porieën te verkleinen en kan gebruikt worden als primer. Ik moet zeggen, de eerste indrukken zijn heel positief !
Deze kost 23 euro.

Binnenkort reviews !
Happy Sunday Everyone !

2 opmerkingen: