vrijdag 20 mei 2011

Presents for little girls

Vandaag moest ik weer een cadeautje kopen. Ik heb daar zo'n hekel aan, ik weet nooit wat te kopen, zal het wel goed zijn, is het wel iets voor hem/haar ?
Deze keer is het een cadeautje voor het nichtje van mijn vriend, morgen doet ze haar plechtige communie.

Haar mama zei dat ze misschien wel iets van make up wilde. Eerlijk gezegd ben ik niet zo voor dat idee te winnen. Een twaalfjarige moet naar mijn mening geen make up dragen.
Vroeger heb ik ooit wel eens een doos gekregen met twintig oogschaduwen en vijf lipkleurtjes in ( bij wijze van spreken) maar daar heb ik nooit veel mee "gespeeld". Ik dacht om zoiets te kopen maar ik vond er niet meteen in de winkels en eerlijk gezegd blijf ik toch bij mijn idee dat een twaalfjarige niet een giant doos make up moet hebben. Het is leuk als ze wat kleiner zijn, dan is het louter om mee te spelen. Maar eenmaal ze naar het middelbaar gaat, gaat ze dit misschien wel dragen op school en ik denk dat haar mama daar niet blij mee zou zijn. Ik zou ook niet willen dat mijn twaalfjarige met make up rondloopt. Vijftien vind al een meer adequate leeftijd om te beginnen met make up enzo. Ik draag zelf al sinds het vijfde middelbaar oogpotlood en mascara, dat vind ik best een prima leeftijd.

Mijn oorspronkelijke idee was een paar oorbellen kopen en dat heb ik dan maar gedaan. Daar kan je niet veel mee mis doen he. Ik vind ze wel leuk en speels. Almost want them myself ;-).


Deze middag ben ik er dan om geweest en ik ben dan toch even gestopt bij het Kruidvat om twee lipglossjes en twee lakjes te kopen voor de communicant. Het voorstel om make up te kopen bleef door mijn hoofd spoken en ik vond oorbellen dan ook zo weinig ( yes, I always overdo it :p ).
Maar dan het volgende probleem, welke lakjes ? Ik heb zeker een kwartier voor het Catrice rek gestaan, maar uiteindelijk heb ik er toch twee kunnen kiezen. Een oranje, I scream peach en paarse kleur, Almost Berried ( ofzoiets :p).
En dan heb ik nog twee glossjes van Essence gekocht in neutrale kleurtjes, niets bijzonders.

 Ik ben dan alles in het zakje van de oorbellen gestoken, het was toch groot genoeg. Saves me time !


Ik maakte ook een korte pitstop bij de parfumerie, ik had nog geen zin om naar huis te gaan :p
Daar heb ik dan alweer voor de vijfde keer de Dior Nude Glow Powder geswatcht en ik denk dat ik verliefd ben. Aanvankelijk vond ik hem naar niets en ik was ook niet van plan om hem te kopen. Maar vandaag vond ik hem echt super.
Maar ik heb hem toch niet gekocht, binnen een maand ga ik op reis dus ik moet wel nog wat sparen. Misschien koop ik hem dan wel in de VS ( of in de tax-free als ik zo lang niet kan wachten :d !).  Hij is niet zo donker in real life als op de foto, ik ben er een viertal keer over geweest. Maar dan nog : loooooove it !


Ziezo, dat was alweer mijn shopping spree for today. Vinden jullie het een leuk cadeautje ?
En wat denken jullie van make up voor jonge meisjes ?

3 opmerkingen:

  1. erg leuk cadeautje! Ohh die poeder van Dior is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk! Ik ben ook van mening dat een 12 jarige geen lolita hoeft te zijn maar een licht lipglosje kan best vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen