woensdag 29 juni 2011

Review Givani producten

Een tijdje terug vertelde ik jullie over de Givani homeparty die ik had bijgewoond. Ik had daarbij wat producten gekocht maar het duurde even voor ik ze had, dus bij deze eindelijk de review ervan.


Laat mij beginnen met de exfoliërende crème. Op de avond van de home party was dit het enige product wat mij enigzinds kon bekoren, dus ik bestelde dan maar meteen deze. Achteraf bekeken dacht ik dan bij mezelf : 15 euro is toch wel veel he. Maar nu ik hem al een paar weken kan testen, ben ik er eigenlijk wel heel erg blij mee.



Eerst maak ik mijn gezicht wat vochtig, daarna haal ik een héél klein beetje uit het potje, een erwtje en dan smeer ik het uit op mijn gezicht. Het is een exfoliator, dus het is korrelig en het zijn grove korrels. Maar dat vind ik persoonlijk wel fijn. Op die manier heb ik echt het gevoel dat mijn huid grondig wordt gereinigd.
Ik laat het er dan 3 minuutjes opzitten en spoel het af met lauw water. Mijn huid voelt achteraf erg zacht aan en niet trekkerig.
De crème ruikt ook wel lekker, een hele zachte bloemerige geur. I like it ! En hoewel er grove korrels in zitten, voelt hij toch erg zacht aan. Echt heerlijk.
Met andere woorden : dit is een aanrader.



Het enige minpunt is de verpakking, die vind ik nogal ouderwets. Maar goed, als het maar dat is he ;-)




Het volgende product is het Egypt Powder. Dit is zogezegd een van de meest succesvolle producten van Givani. Ik had er alleszinds nog niet van gehoord, een aantal andere dames aan tafel kenden het wel en moesten zelfs een exemplaar meedoen voor vriendinnen die er een grote fan van waren.
Wat  vind ik hier nu van ? Tja, niet positief, niet negatief, gewoon neutraal. Like Switzerland :d !


Dit poeder zou zich aanpassen aan je huidskleur en wat donkerder worden en daarom is ie zo gewild. Ik gebruik hem als all-over gezichtspoeder. Als blush of highlighter kan je hem niet gebruiken, je ziet het gewoon niet, of je zou moeten heel wat laagjes leggen. Als gezichtspoeder is hij wel prima. En idd, mijn huid wordt een tikkeltje donkerder met dit poeder op, maar dat komt voornamelijk omdat dit een gekleurd poeder is. Ik denk niet dat dit per sé zich aanpast aan de huidskleur.

Nuja, ik vind hem best prima. Hij heeft heeft ook een beetje de geur van de exfoliator.
De verpakking is stevig, er zit een spiegeltje binnenin en er zit 21 gram in, wat best wel veel is.
All in all vind ik dit een goed product maar ook niet meer dan dat. Ik zou hem niet echt aanraden en ik denk ook niet dat ik hem opnieuw zou kopen. Deze kostte 15 euro. Een prima prijs voor de hoeveelheid product. Hij is gewoon niet zo superspeciaal om daarvoor naar een Givani homeparty te rennen.


Als laatste dan de coverstick. Deze bevat een donkere en een lichte kant.
Eigenlijk is dit een beetje een miskoop. Op de homeparty was er een dame met couperose ( rode adertjes in het gezicht) en behoorlijk erg ook. De consulente deed er deze concealer stick op en het was allemaal weg gecovered. Behoorlijk spectaculair, dus ik moest dat ook hebben. Maar eigenlijk heb ik niet speciaal veel last van roodheid in mn gezicht en op mn donkere kringen kan ik dit niet gebruiken want daarvoor is de stick te hard en de huid onder de ogen te dun.
Nu gebruik ik hem langs mijn neusvleugels om daar wat de roodheid weg te werken.
Ik zou hem aanraden mocht je last hebben van roodheid in je gezicht, want dan hij werkt echt wel goed.
Ach, eigenlijk vind ik hem wel fijn, ook al gebruik ik hem niet zo vaak.
Deze kostte 9 euro.



Van deze 3 producten zou ik enkel de exfoliator met zekerheid opnieuw kopen. De rest vind ik maar zo zo. En dat geldt meteen ook voor alle producten op die homeparty. Uiteindelijk koop ik liever mijn producten in een winkel dan op zo'n avond waarop je je verplicht voelt om iets te kopen.

Geniet van deze mooie dag !

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Ik ken deze producten niet, ook het merk niet, ik koop eigenlijk nooit iets op homeparties, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik nooit tijd heb om erheen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kende ik ook nog niet, klink wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen