maandag 15 augustus 2011

Mac Mineralize Blush ' Love Joy '


Ik kocht in de Mac in Las Vegas deze suupermooie mineralize blush in Love Joy.
Het was als het ware love at first sight. Ik had hem al meermaals op blogs gezien en keek er dan ook heel hard naar uit om hem in real life te swatchen. Dus toen de dame in de Mac vroeg : can I get you anything else ?, floepte er al snel uit : yes, Love Joy pleeease !



Eenmaal buitengekomen, in het daglicht, bleek ie wel net wat donkerder te zijn dan in de winkel.
Dus ik was al bang dat ik er niets mee was. Maar, niets is minder waar, het is mijn favoriet du jour geworden !


De blush is enorm gepigmenteerd, voorzichtigheid is dus geboden. Het is een roestbruine kleur met a whole lot of glitters in !

De laatste twee weken draag ik hem constant, ik ben er zooo blij mee !
Maar dit is tegelijk echt wel de laatste glittery blush die ik heb gekocht. Ik ben nu helemaal voor matte kleuren sinds mijn nieuwe Illamasqua blush, maar daarover later meer. Valt het op dat ik nogal verzot ben op blushes ?



Mac blushes zijn wat mij betreft hun investering dubbel en dik waard ! En ik wil ze allemaal :d ! Hoe leuk zou dat niet zijn ? Zo'n rekje met blushes zoals in de mac stores.. whii :d ! Daarvoor moet ik nog lang sparen ;-) 

Deze kostte mij 22 $, omgerekend 15 euro, wat hem behoorlijk goedkoop komt. In België kost hij dacht ik 22 euro. 
Ik kocht tegelijk ook een 224 blendingnbrush waar ik again, heel happy mee ben ! 


Wat vinden jullie van Love Joy ?

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ook 2 mac blushes, ben ook fan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow nee! Ik ben verliefd! Wauw!
    De blending brush heb ik ook, echt mijn pareltje! Wat werkt dat fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleur ! Ik hou ook van blush met een glansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind hem erg mooi maar kan je ook wel volgen ivm de matte blushes, heb ik tegenwoordig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi vind ik hem !
    mooie shimmer erin!

    BeantwoordenVerwijderen