donderdag 29 september 2011

Action goodies



Iedereen heeft er ondertussen al van gehoord, de cheapo Nederlandse keten waar je basically anything kan kopen en niets tegelijk.
Ik ben er zelf al een maal geweest, veel meer dan een maal per half jaar moet je daar echt niet kopen, by the way. 
Het is een bijzonder kale winkel, waar geen muziekje speelt, felle TL lampen en lange lange rekken met allerlei rommel waarvan ik me werkelijk afvraag wié dat allemaal koopt. 
Je kan er onder meer schoolgerief kopen, bloembakjes, decoratie voor thuis ( allemaal crap), ondergoed ( ieuw), kousen, zelfs wat kledij ( I don't think so !) en er is ook een beauty afdeling ( aah now we're talking). Haal jezelf niet teveel voor ogen, het stelt allemaal niet zoveel voor. Je kan er shampoo, bodylotions etc kopen van Dove en nog een aantal merken. Vermoedelijk zijn dat overstocks die dan opgekocht worden door Action om zo goedkoop door te verkopen. Als je favoriete shampoo er tussen staat kan je natuurlijk wel eens je slag slaan, maar het aanbod is niet zo groot.


Ik kocht er naast wat schoolspullen ( die werkelijk nog geen eurocent waard zijn, echt rommel), een aantal beautyspulletjes waar ik verrassend genoeg héél tevreden over ben !


Als eerste de handcrème van Hegron, die is zowat het huismerk van Action. Ik krijg er ongelofelijk zachte handen van en de geur is niet bijzonder maar toch ruik ik hem supergraag. En the best part, hij was niet meer dan 1,5 euro dacht ik. Als ik nog eens terugga neem ik er een paar mee, werkelijk heerlijk gewoon. 

Second item : de scrub. Die kwam al eerder eens aan bod in een andere blogpost. Je krijgt een giant pot van 500 mg gevuld met zoutscrub. Die kan wel prikken bij gebruik maar again, babyskin krijg ik er van ! Alleen van de geur ben ik niet zo gek, die is Magnolia en doet me eerder denken aan toiletzeep. In de winkel was er nog een andere geur beschikbaar, volgens mij gewoon een neutraal geurtje. Volgende keer maar voor die gaan. Ook deze zou ik opnieuw kopen want hij was ook maar iets van een 2 euro. Geen geld voor zo'n fijne scrub.

Derde item : een verzorgende crème voor het haar. Hij is niet superspeciaal, weet ook nog niet goed als ik hem opnieuw zou kopen maar voorlopig vind ik hem fijn. Ik mag er wel niet teveel van gebruiken, anders wordt het sticky en droogt het op in mijn haar en zitten er harde stukken tussen. Dat is nou ook weer niet de bedoeling. Dit haarproduct kostte 1,5 euro dacht ik. 
Van dezelfde ' lijn' kocht ik ook het haarserum maar die heb ik nu niet meer, weggegooid in de VS wegens teveel baggage, maar ik vond hem best prima. 

De scrub en handcrème koop ik zeker opnieuw, de rest weet ik zo gauw nog niet. Het is een leuke winkel om eens te ' ontdekken' maar je vindt er mij zeker niet elke week, laat staan elke maand. Als ik er nog eens passeer spring ik zeker eens binnen, misschien vind ik nog meer budget toppers.

Ziezo, dat was het ongeveer. Kochten jullie al eens wat bij Action ?

5 opmerkingen:

  1. Het is echt een fijne winkel !
    Volg je me terug?
    Xx http://agirlinafashionworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Action is inderdaad een mooie winkel ! Veel dingetjes zijn inderdaad rommel, maar ik vind sommige beautyproducten en schoolspullen toch best fijn voor zo weinig geld. Deze producten lijken me ook erg fijn, vooral die scrub! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, je beschrijving over de action is hilarisch!!!
    Ik ga er ook best eens graag voor te snuisteren, ze hebben er soms best wel leuke en handige dingen, maar inderdaad van vele dingen denk ik ook 'wie koopt dit'.
    Maar ik ben toch benieuwd naar de handcrème, volgend bezoekje toch maar eens naar uitkijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke keer als ik naar het winkelcentrum ga, ga ik ook meteen naar de action! Ze kunnen soms zo een leuke spullen hebben! Maar ik raad de slakkenslijmgel écht aan, hij werkt zeer goed! xxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga graag naar de Action :) Je moet de oogpotloodjes eens halen, die zijn echt handig met dat slijpertje in de dop! Verder vind ik dat ze ook leuke knutselspulletjes hebben (GLITTER!!!!!!!!!!) en de leeslampjes zijn ook super. De luchtverfrisser voor in de auto is wel echt rommel. Haha

    BeantwoordenVerwijderen