woensdag 28 september 2011

Sleek Pout Polish ' Peach Perfection '



Een tijdje geleden bestelde ik samen met mijn Sleek palette en blush ook een Pout Polish.
Pout polishes zijn vergelijkbaar met de Tinted Lip Conditioners van Mac. 
Het is een transparante lipbalm met een licht kleurtje aan. 



Deze hier in Peach Perfection geeft wat kleur af op mijn hand maar helemaal niets op mijn lippen.
Dat vind ik eigenlijk niet zo erg want deze pout polish is mijn favoriete lip product geworden. 
Ik smeer het all the time, every time ! En, ik wil er meeeer ! 




De verpakking is heel simpel, een plat potje met een dekseltje. Ik vind het het een leuk en handig tegelijk. 
Peach perfection bevat niet veel kleur maar er zijn regelmatig limited editions bij Sleek waar de PP een felle kleur is. Ik wil zeker eens eentje die wat meer kleur afgeeft. Maar ben desalniettemin blij met mijn transparante Peach Perfection !


Het enige minpuntje is de smaak, beetje plastic-achtig. Maar gelukkig verdwijnt dat na een minuutje.

Ik ben alvast fan. Jij ook ?


De Pout Polishes van Sleek zijn te koop bij diverse webshops voor +- 6 euro.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb er al veel positieve dingen over gehoord maar nog niet gebruikt.

    Dit kleurtje ziet er alvast heel mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur! Ik heb die twee LE: de oranje en de fuchsiaroze.. maar die geven wel kleur af =D

    BeantwoordenVerwijderen