donderdag 13 oktober 2011

Redken Thickening Lotion



Mijn haar, oo wat heb ik daar een haat-liefdeverhouding mee. Usually  hangt het er maar wat te hangen, fijn en futloos. Maar ik heb mezelf plechtig beloofd om er eens wat meer tijd en moeite in te steken dus ga ik regelmatig op zoek naar nieuwe productjes. Een leuke die ik tegenkwam is de Redken Thickening Lotion.
Zelf ben ik niet zo'n grote fan van haarmousse, somehow zorgt dat altijd voor een crispy boel in mijn haar dus ik probeer volume te creëren met andere producten. De thickening lotion is geen vervanger van haarmousse maar komt er er aardig in de buurt. Telkens als ik hem gebruikt is er merkelijk meer ' fluff' in mijn haar en het blijft ook altijd mooi zitten. 
De gebruiksaanwijzing zegt dat je twee ' pompjes' nodig hebt, funny want er zit geen pompje aan, maar goed, details he. Meestal gebruik ik maar één ' pompje' omdat het anders te sticky kan worden. 

Over de verpakking kan ik niet veel zeggen dan typisch Redken. Ik vind het wel fijn dat de stylngproducten allen hetzelfde uitzicht hebben. Ook al zit er geen pompje aan, de opening is eenvoudig te gebruiken en er komt nooit teveel uit.
Een echt wondermiddel is dit niet maar ik zou het toch zeker opnieuw kopen. Enkel de prijs is iets minder : 18 eurootjes. Best wel veel maar goed, hij doet zijn werk, dat is al iets.
Toch blijf ik op zoek gaan naar andere gelijkaardige volumeproducten, in the meantime voldoet deze thickening lotion voor mij !

De beste manier om de thickening lotion te gebruiken is hem aanbrengen op handdoekdroog haar en dan het haar te drogen met de haardroger. Je kan hem ook gebruiken zonder je haar te drogen maar dat zorgt bij mij althans voor harde stukken in mijn haar.

Redken is te koop bij Redken kappers of online bij oa HQhair.com

6 opmerkingen:

  1. Van dure haarverzorging verwacht ik altijd veel. Want ze moeten meer kunnen dan haarporoducten die ik koop voor een paar euro's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige instructies met die "pompjes" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb ik zelf niet geprobeerd, ik heb de haren meestal stijl naar beneden. maar als ze terug langer zijn dan wil ik er af en toe krullen in en dan komt deze lotion mss wel van pas!

    BeantwoordenVerwijderen