vrijdag 25 november 2011

Is this bad ?

I loooove me some leopard ! Wat vinden jullie van deze ? Hip of er over ? 
Gecombineerd met een all-black outfit denk ik dat dit wel kan.



Te koop bij Steve Madden voor 49 euro. Niet veel voor een fashion faux-pas, toch ?
Of toch maar deze ?
Steve Madden


Ik ben helemaal gek van de luipaard trend. Still missing in my closet : a leopard clutch en een oversized leopard sjaal en als het ff kan, vind ik een truitje ook wel leuk !
Oh en ps : don't care als deze trend passé is of niet, I'm rocking it anyway !

Wat vinden jullie?

xoxo sweets !

ps: ik begin grote fan te worden van Steve Madden !

10 opmerkingen:

  1. Die eerste vind ik volledig kunnen, mits een beetje voorzichtigheid voor de rest van de outfit ;-)
    Het 2e paar ziet er onbeloopbaar uit voor mij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de onderste mooier.. Heb geen probleem met luipaardprint over de hele schoen, maar vind deze iets te oranje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sowieso the first one!
    Echt superleuk! Ik zou dit paar ook meteen kopen.
    Luipaard kan ook prachtig zijn met neutrale aardse tinten! Echt een go-go!

    Laat me weten als je ze koopt en hoe ze lopen, zou er misschien ook een paar willen!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben sowieso Steve Madden fan! Je moet zondag als je So you think you can dance kijkt maar eens letten op An Lemmens haar schoenen, ze draagt ook altijd Steve Madden :) Ik vind leopard print zeker kunnen mits classy gecombineerd, zoals jij al zegt met lekker veel zwart x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ik supermooi, vooral die eerste, geeft al dadelijk de party een goeie start!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love leopard, en ook steve madden :D
    Vooral voor accessoires vind ik het super, ik heb ook al enkele sjaals, een handtas, en een paar met de voering in leopard, is ook wel leuk!
    Ik wil nog een leuke cardigan ofzo :)
    Ik vind schoenen volledig in leopard heel mooi, maar deze vind ik toch net iets, kweet niet hoe te formuleren juist... de hak is zo te blok en misschien de kleuren iets te fel of zo...
    Ik vind de tweede ook supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ook de eerste de mooiste. Ik hou van zo'n stevige hak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewaagd, maar als je het juist combineert, why not!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry het is niet echt mijn smaak, maar zoiets moet ik echt met een complete outfit zien. Het kan namelijk wel mooi zijn, het past alleen niet bij mijn stijl.

    BeantwoordenVerwijderen