zondag 20 mei 2012

Sephora Goodies

Af en toe ga ik eens winkelen in Rijsel en dan is een stop bij de Sephora natuurlijk een must. Ondertussen is het al een tijdje geleden dat ik er ben geweest. Dat neemt niet weg dat ik af en toe eens rondsnuister op de website van Sephora en natuurlijk heb ik alweer heel wat leuke dingen gezien die ik wel es zou durven aanschaffen. Ze hebben er nu eenmaal heel wat merken die wij arme Belgjes niet hebben of varianten op producten die hier gewoon niet verkocht worden. 





1. YSL kwam recentelijk op de markt met een skincare - lijn. Dit leuke probeersetje vind je bij Sephora voor 40 euro. 2. Natuurlijk Naked 2, daar hoef ik geen woorden aan vuil te maken, 43 eur. 3. De UD Primer Potion want mijn mini is op, 17 euro. 4. Doos met leuke capsules voor in bad, 11 eur. 5. Sephora heeft van het eigen merk ook altijd leuke producten, ik zou wel eens een scrub durven meenemen, prijzen variëren. 6. Omdat het nooit te vroeg is om aan anti-rimpelverzorging te beginnen, probeersetje van Algenist, 29 euro. 






7. Make Up Forever HD Foundation, 34 eur. 8. Setje reinigingsproducten van Sephora eigen merk, ideaal voor op reis, 12 eur. 9. La Petite Robe Noire parfum van Guerlain. Geen idee als deze al in België te koop is, maar ik ben heel benieuwd naar deze geur, vanaf 48 eur. 10. Sally Hansen Cuticle Balm, 9 eur. 11. Clarins probeersetje Eclat de Jour trio, 25 eur. 12. Too Faced Matte Eye palette, alsof ik nog niet genoeg oogschaduw liggen heb .. 34 eur. 

Ik zie het alweer helemaal zitten om eens richting Sephora te trekken ! Nu eerst nog de komende maand overleven ( thesis + examens) en dan kan ik eens los gaan !

Wat denken jullie van mijn boodschappenlijstje ?

xoxo !

11 opmerkingen:

  1. als je dat allemaal gaat kopen ben je een hoop geld kwijt :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een mooie wishlist! Helemaal de MUFE foundation, die is echt gorgeous. :) De Naked palette ook.. maar die van Too Faced ook. xD Damn. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. naked 2 kopen! Ben er verzot op! Gebruik hem bijna dagelijks! Maar ziet er een leuk lijstje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Matte eye en naked 2 zijn prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi lijstje. Nu nog een ezeltje dat geld /maakt/ ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb wel eens skincare van YSL geprobeerd, maar mijn huid reageerde er slecht op... voorlopig dus niks voor mij :P Maar een HD foundation van MUFE wil ik ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whaaaaaaaa! Leuke wishlist heb je daar! Ik hoop dat je er wat producten van kan aankopen...of krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die capsules zien er leuk uit ! En ik ben heel erg benieuwd naar het la petite robe noire parfum

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk boodschappenlijstje! Dat Too Faced palette wil ik ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oho, deze mocht ik niet gezien hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen