vrijdag 27 juli 2012

L'Oréal Studio Secrets Anti Redness Primer

Jullie horen mij alweer afkomen met mijn anti - redness producten. Can't help it, het is mijn stokpaardje. Alles om de roodheid op mijn gezicht weg te werken. De MAC Select Cover - up concealer in groen was de beste die ik al geprobeerd heb dus een rebuy was very much necessary. Helaas heb ik vernomen dat deze gediscontinued is. #snif. Ik ben het nog niet in de winkel zelf gaan vragen maar als mijn bronnen het correct hebben, dan bestaat deze niet meer. dubbelsnif#. Op naar een andere oplossing dan maar. Bij Di zag ik de Studio Secrets lijn van L'Oréal die een vijf-tal primers omvat waaronder eentje tegen roodheid. Omdat ik niet wist waar anders een groene primer/concealer te zoeken, kocht ik deze. 




De primer komt in een smalle flacon met een pompje. Vind ik wel handig zo. De flacon kan mooi recht op in mijn organizer staan. Eén druk op het pompje en er komt meer dan voldoende uit om mijn volledig gezicht mee in te smeren. Soms toch net iets téveel maar ok, dat zijn details. De primer smeert makkelijk uit en laat geen groene waas na. Het geeft mijn gezicht wel een soort glow en egaliseert mooi. Ik gebruik deze primer nadat ik mijn eigenlijk primer heb aangebracht, de Baume Beauté van Clarins, al kan je deze gerust gebruiken zonder ook. Werkt net zo goed heb ik al ondervonden. 
Eén minpuntje aan dit product : de prijs. De primer kost iets van een 18 euro en dat vind ik wel érg veel voor een drogisterij product. Maar, what other choice do I have ? Ik ken niet zo gauw een merk dat vloeibare groene primer/concealer verkoopt of het zou Smashbox moeten zijn maar die is nog duurder. Als er iemand een tip heeft, feel free to let me know in the comments. 



Dus, dit is best wel een aanrader en ik zou deze zeker opnieuw kopen. De Studio Secrets Primer is te koop bij Di voor 18, 95 euro.


xoxo !

13 opmerkingen:

  1. Amazing trouwens dat hij geen groene waas achterlaat! Ik heb een hele romige concealer, lijkt wel vloeibaar, maar als ik zeg maar teveel heb aangebracht, word ik grauw van kleur als ik mijn foundation er overheen aanbreng. Heel weird om te zien. :') Hij lijkt mij wel amazing, alleen de prijs.. ja.. weet ook geen alternatief. Maar een aanrader is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf geen last van roodheid maar dit was DE holy grail van een vroegere vriendin, zij gebgruikte een flesje per 2 maanden ofzo en dit leek wel magisch te werken op haar rode gezicht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gosh heeft volgens mij ook een groene vloeibare concealer ! Geen idee wat hij kost.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Glad to hear it works well! Make Up For Ever has a green primer as well, but I don't know how much it costs. It's true that almost 19 euros is a bit too expensive for a drugstore product!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is mss wel een handig product. Niet dat ik zo'n rood gezicht heb, maar tis 't gedacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben niet zo'n fan van groene dingen op mijn gezicht, maar dit klinkt best goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er ook nog eentje van Givenchy, maar die is ook duurder. Make-Up Studio eventueel? Hebben dat ook maar ik weet de prijs niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed, ik kijk eventjes uit of ik er van een ander merk eentje vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. NYX heeft er ook eentje en die is net iets goedkoper. Misschien moet je die eens proberen? Hier is de site van boozyshop: http://www.boozyshop.nl/cosmetics-studio-perfect-primer-p-2260.html
    Misschien werkt die wel goed!

    x Lady L

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De HEMA heeft een groene stick maar is natuurlijk niet vloeibaar. 18 euro zeg.. pfh!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken de groene primer van Make Up Forever maar die is een beetje duurder. Wel een erg goede! Ik leerde in de Make Up School een kleine tip om je gezicht van roodheid te ontdoen. Lepel een beetje groene concealer op je hand en meng deze met je favo foundation, eens je die op je gezicht aanbrengt is de roodheid geëgaliseerd. Misschien eens het proberen waard?

    BeantwoordenVerwijderen