donderdag 2 augustus 2012

Favorieten Juli 2012

Omg, is het écht alweer augustus ? De maand juli is voorbijgevlogen !  Een kort overzichtje van een aantal veelgebruikte producten de afgelopen maand.



Nivea extra strong haarspray - Corine de Farme Aftersun, ruikt héérlijk en zorgt er voor dat mijn bruine kleurtje toch een beetje blijft hangen want als je moet wachten op de Belgische zon om die te onderhouden is het Pasen :p



Bourjois Vitamin - Enriched Toner - Caudalie Beauty Elixir - Olaz Beauty Fluid, heerlijke moisturizer voor de warme zomermaanden.




Clinique Redness Solutions base, gebruik ik als primer - Garnier BB Cream, ideaal voor een lichte dekking maar toch een mooie glowy huid - MAC Studio Sculpt Foundation, herontdekt, love it, bijna op, snif.


MAC Mineralize Blush in Gentle - Chanel Le Blush Horizon de Chanel - Dior Coral Riviera



Guerlain mascara in Blu 2 Pucci ( thank you Diana !) - Estée Lauder Double Wear Concealer, werkt prima maar verlang nu toch echt wel terug naar een Bobbi Brown concealer - Catrice Prime & Fine poeder, nog maar net in gebruik maar nu al een grote favoriet !

Zo, dat waren mijn favorieten van de afgelopen maand. Wat waren de jouwe ?

xoxo !

9 opmerkingen:

  1. De aftersun ruikt heerlijk hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten! Ben ook fan van Catrice Prime & Fine, hij mag ook bij mijn favorieten staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die BB Cream staat ook tussen mijn favorieten! En die Chanel blush blijft echt prachtig hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, de MAC foundation die je hebt herontdekt, omdat je de kleur weer hebt, is echt amazing. Of nouja, hij lijkt mij echt amazing! Jammer dat hij bijna op is, maar kan je wel over gaan naar je eigen kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bushes zijn niet te verslaan zo te zien ;)Haha, tot Pasen, ah jammer genoeg is het waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke favorietjes, kan me in de dingen die ik er ook van heb zeker vinden (olaz beauty fluid <3)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die prime & fine trekt zo hard mijn aandacht! Want!!

    BeantwoordenVerwijderen