donderdag 1 november 2012

Nagelverzorging : Essence caring nail oil

Vandaag alweer een budget - product. Can't help it, de laatste tijd ontdek ik vaak leuke producten in het Kruidvat voor weinig geld en dat kunnen we natuurlijk alleen maar toejuichen he. Onderwerp van deze post is de Essence Caring Nail Oil. Ik heb zelf vreselijke nagels die heel veel verzorging nodig hebben. Helaas ben ik niet zo consequent in het verzorgen van mij nagels, de ene maand zien ze er heel goed uit, de andere maand, zoals nu, breken ze af, ziet het er droog uit ....
Deze nagelolie van Essence trok mijn aandacht en gezien het maar 1,99 euro kostte mocht 'ie mee in het winkelmandje ! 





De olie komt in een schattig klein glazen flesje van 3,5 ml. Eenvoudig om mee te nemen in de handtas zo. De applicator die in de dop zit doet me nog het meest denken aan een lipgloss - applicators. Persoonlijk prefereer ik een borsteltje maar deze doet het ook prima. Eenmaal het flesje geopend komt een suikerzoete bubblegum-geur mij tegemoet. Niet storend en als het in de nagels ingetrokken is, ruik ik het ook niet meer. 



Er komt best wel veel olie mee op de applicator en dat maakt dat dit geen zuinig product is. Toch vind ik het een erg fijne olie. Het trekt makkelijk in en mijn nagels en nagelriemen zien er meteen stukken verzorgder uit. Als ik er in slaag om dit dagelijks te doen merk ik echt wel een verbetering op en dat is natuurlijk ook de bedoeling van dit product ! Dit had ik zeker niet verwacht van een product van Essence maar het merkt blijkt me toch telkens te verbazen. Zeker in combinatie met Lemony Flutter van Lush heeft dit een mooi effect om mijn nagels.

Ben je op zoek naar een goede nagelolie, kijk dan zeker eens bij het Kruidvat in het Essence schap !

Wat gebruiken jullie voor je nagels ? 

- happy halloween ! - 

xoxo !

17 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, ik had er altijd zo m'n twijfels over, maar misschien moet ik het toch maar eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik Lemony Flutter en deze! :) Ik had vroeger nagelolie van Koh, maar dat flesje is eens stukgevallen (en de helft van de olie op de grond) en toen had ik geen zin meer in dure nagelolie. Deze vind ik zeker prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet ik misschien eens inslaan! Da's weinig geld en met de winter voor de deur merk ik dat ik ook meer velletjes ontwikkel. So not sexy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! Ik ga het zeker ook aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal fan van Lush lemony flutter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik niet veel voor mijn nagels eigenlijk... Als ik geen nagellak op heb dan smeer ik mijn nagels in met een versterkende crème van Pierre Ricaud en die smeer ik dan ook meteen op mijn nagelriemen. Maar ik zie nooit veel verschil, zou eens moeten van dichtbij bestuderen :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You see, I think I should use a nail oil, but I've tried some similar products and just can't get used to them! Maybe I just haven't found a good one, but it always feels a bit too greasy and so on. Me no likey!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad deze is geweldig én voor zo'n klein prijsje :-)! Ik moet er zelf eigenlijk ook meer werk van maken om m'n nagels te verwennen met een olietje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. God, ik vind het echt erg dat ze bij ons de nagelproducten van Essence uit de schappen hebben gehaald, hierdoor mis je dit soort geweldige producten. Vandaag heb ik de Lemony Flutter gekocht, morgen foto's maken en dan kan ik hem gaan gebruiken, yaaay!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeie tip! Ik gebruik nu de Abricot crème van Dior maar qua prijs kan die ook wel tellen. Fijn om een goed alternatief te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die klinkt wel fijn ! Ik ga bij mijn volgende bezoekje aan het Kruidvat zeker eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt fijn. Is het proberen wel waard zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt fijn, altijd goed om een budget vondst te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Essence is echt wel super budgetvriendelijk. Ik heb onlangs ook een aantal dingen gekocht voor m'n nagels van Essence. Tevreden van.

    xoxo
    Grietje

    http://www.secondagenda.be

    BeantwoordenVerwijderen