zondag 17 februari 2013

Een mooi tintje met Collistar Magic Drops !

In hartje winter hoef ik er niet per se 'bruin' uit te zien, voor zover dat al lukt bij mij. Maar nu ik het zonnetje af en toe zie verschijnen, heb ik al meteen lente-taferelen in het achterhoofd. En daar hoort uiteraard een tintje bij !

Ik las al veel goeds over de Collistar Magic Drops, die heel eenvoudig in gebruik zouden zijn en meteen voor een bruin tintje zorgen. Ze stonden al superlang op de wishlist en onlangs ging ik ze maar gewoon  halen onder het motto : geld moet rollen !





De Magic Drops komen in een mooi kartonnen doosje met een zeer mooi gebruinde dame op. Zo'n kleurtje is wel een utopie voor mij, maar a girl can dream he. Normaalgezien spaar ik de kartonnen verpakking niet maar gezien het flesje van glas is en ik nogal onhandig ben, laat ik het flesje er toch maar veilig in zitten.


Het flesje zelf heeft een pipetje om de druppels mee aan te brengen. Superhandig vind ik dat niet, maar als je de druppels gewoon op je handen moet doen, is het waarschijnlijk ook een heel gedoe. Ik vul het pipetje en breng dan een flinke druppel aan op de rechter - en linkerkant van mijn gezicht. Dit doe ik altijd 's avonds nadat mijn gezicht is gereinigd en ik moisturizer heb aangebracht. Zo worden de druppels goed vermengd met mijn moisturizer. 


En inderdaad, het effect is haast meteen te merken. Mijn huid heeft een mooie glow en een heel licht bruine tint. Om echt een beetje een gebruinde tint te krijgen moet ik drie avonden na elkaar de drops aanbrengen en dan ziet het er goed uit ! Ik wil er ook niet té bruin uitzien want de rest van mijn lichaam is nog akelig wit, maar dat geeft niet onder al die lange mouwen en laagjes kledij.
Om dan de bruine tint te kunnen behouden probeer ik om de 2 dagen opnieuw drops aan te brengen, maar eerlijk gezegd, ik durf het wel eens vergeten. Ik scrub ook iets minder mijn gezicht omdat ik bang ben het tintje er gewoon af te scrubben. Dat is een klein nadeel aan zelfbruiner, maar dat is met alle merken en soorten.


Een voor en na foto heb ik niet, maar om het effect te illustreren : op onderstaande foto van mn hand zie je een bruin vlekje : dat is een fractie van een druppel van de magic drops ... Het is dus geen moedervlekje he mensen. Sorry voor de crappy foto, echt moeilijk om een foto te nemen van de hand waar je normaalgezien de camera mee vast hebt.





In ieder geval, ik ben hier heel tevreden over en begrijp absoluut waarom het zo'n populair product is.
Zeker en vast een rebuy !

De Collistar Magic Drops zijn te koop in de parfumerie en kosten 24,95 euro.

Happy Sunday !
xoxo
E.

18 opmerkingen:

  1. Zonder twijfel voor mij dé beste 'bruinen zonder zon' voor het gezicht! Gebruik deze al jaren en wil gewoon geen andere meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, klinkt nog iets voor mij. Vind het gezicht en de nek toch ook altijd de moeilijkste plaats om te zelfbruinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijft trouw aan mijn Xen-Tan. Maar dit lijkt me een leuk alternatief voor mensen die niet online kunnen/mogen shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Interesting! I'm not big on self-tanners because I'm too scared I'll do something wrong and look orange instead, but I'm glad to hear this works so well for you! Don't think I've noticed anything with a droplet either. Fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op deze :) Echt een oplossing voor de koudere maanden. Ik moet hem ook een keer of 3 gebruiken als ik een diepe kleur wil hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er al veel goeds over gehoord, maar ben er nog niet toe gekomen om het zelf te proberen. Wordt hoog tijd denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er ook al veel positieve reviews over gelezen, zelf heb ik hem nog niet getest. Ik zet hem op mijn wishlist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben erg benieuwd naar deze, maar ik vind het gewoon te duur voor een zelfbruiner haha.. Misschien wanneer ik wat meer werk dat ik eens een kijkje ga nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een fijn product ! Ik kijk echt uit naar de zomer en een mooi bruin tintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wij verkopen hem helaas niet meer in onze winkel :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOOOH dit kan ik momenteel wel gebruiker! :D haha.. Heel leuke review!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een super goed product! ik waag me nooit aan zelfbruiners ik ben zo`n kluns die vast en zeker vlekken maakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had nog nooit van zo'n product gehoord, haha. Leuke review! Ik wil ook een bruine teint nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klinkt goed, wil ik ook wel eens proberen! Is het dan ook te gebruiken voor de rest van de huid, of bestaat er dan een ander product voor van het merk?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ik dacht dat het eerder een soort ' wash off' make-up was maar het is echt een bruiner? Dit gaat op de wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er goed uit, ik had er nog niet van gehoord. Op dit moment heb ik een bruine snoet va het skiën maar om mijn kleurtje te onderhouden ga ik dit zeker halen! Thx for the tip!

    BeantwoordenVerwijderen