zondag 3 februari 2013

Fluttering Bambi lashes - mais oui !

Dat Catrice mijn favoriete budgetmerk is, dat wisten jullie al. Onlangs deed ik weer een ontdekking van het kwaliteitsvolle merk. Deze keer werd het een mascara, genaamd "The Giant". 
Ik was 'on the market' voor een nieuwe mascara en wilde er liefst niet al teveel geld aan geven, enter Catrice ! Al browsend door het uitgebreide aanbod mascaras, viel mijn oog op The Giant. Aanvankelijk vond ik hem dan toch niet zo interessant want het borsteltje was echt huge. Maar, uiteindelijk belandde 'ie toch in mijn mandje ! 



De verpakking/huls is niets bijzonders. Het is een dikke, stevige huls met groene letters op. Volgens Catrice zorgt deze mascara voor XXL volume. Wat een belofte ! Is dat niet iets wat we allemaal willen?
Dankzij het speciale XXL-borsteltje zou elk haartje moeten bereikt worden, van de inner tot de outer corner. 





Het borsteltje ziet er gianormous uit, en dat is het ook, maar het is kwestie van er mee leren te werken. Ik ga eerst met de smalle kant van het borsteltje over mijn wimpers en daarna met de dikkere kant. Dit kan een beetje onhandig lijken maar het moet gewoon even wennen. Een paar laagjes mascara en mijn wimpers zijn heerlijk vol uit ! Wimpers worden met deze mascara zowel voller als langer gemaakt.
Ik vind hem alleszinds superfijn en zou hem zeker en vast opnieuw kopen ! 






Een nadeel misschien : de geur ! Er hangt zo'n vies chemisch geurtje aan en dat is echt wel jammer. Maar eenmaal op de wimpers ruik je het gelukkig niet meer. 

The Giant mascara is te koop bij het Kruidvat voor 4,99 eur.

xoxo
E.


12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooi resultaat! Deze ga ik ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Je wimpers zien er echt mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké, dat ziet er niet slecht uit! Moet eens naar de Catrice-mascara's kijken want ze zijn erg betaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het resultaat is in ieder geval behoorlijk geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er niet slecht uit! Je wimpers lijken echt heel erg lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, je wimpers zien er echt super uit! Het geurtje kan je er inderdaad bijnemen dan ;-)

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien jammer van de geur maar het resultaat mag er zeker zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben op dit moment grote fan van de One by One van Maybelline, maar deze ziet er inderdaad niet slecht uit. Het borsteltje doet me vreemd genoeg denken aan een Kertboom, hah! En jij hebt net dezelfde kleur ogen als mij! We're like twinzies :p

    BeantwoordenVerwijderen