donderdag 9 mei 2013

In style met Stylight !

Jullie weten ondertussen al dat ik geen grote fashionista ben. Ik doe wel mijn best, maar het is niet elke dag een groot succes. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat de laatste maanden mijn interesse in fashion gegroeid is. Ik kan tegenwoordig uren op allerlei modeblogs en webshops zitten surfen, op zoek naar leuke outfits ! Misschien komt mijn inner fashionista dan toch nog boven drijven !



Een leuke fashion website die ik onlangs ontdekte is Stylight. Voor de kenners, het lijkt wat op lookbook.nu of Pinterest en werkt ook met mood boards. Zo kan je heel gemakkelijk de laatste trends ontdekken en zien what's hot and what's not. Yes, I just said that.





En nu komt het leuke ! Je kent wel dat gevoel, je ziet een leuk rokje of bloesje op een blog of mood board, en dan staat er niet bij van waar het komt. *Argh frustratie !* Op Stylight kan je bij de mood boards gewoon doorklikken op de kledij en dan verschijnt daarnaast het kledijstuk met het merk en de prijs erbij vermeld. Hoe handig is dat ! Zo vond ik deze zwarte jeans met ritsen superleuk en ik kwam na 2 klikjes al te weten dat 'ie van Michael Kors is en niet voor mijn portemonnee bestemd. Maar dat is een ander verhaaltje ;-) !

De website werkt erg gemakkelijk en is overzichtelijk. Je kan je ook heel eenvoudig inloggen met je Facebook profiel. Op die manier kan je nog meer mood boards bekijken. En je kan zelfs nog meer met Sylight. Ben je op zoek naar een bepaald item ? Dat kan ook op Stylight ! Je voert gewoon de zoekterm in en er verschijnt een hele lijst aan items gerelateerd aan het zoekwoord. In mijn geval waren dat de Michael Kors tassen (mimimimi ik wil de MK Selma bag !!).





Met andere woorden, Stylight is een erg leuke en vooral handige website. Naast het  rondneuzen tussen een ander zijn mood boards, kan je ook zelf eenvoudig een mood board creëren en jouw outfits aan het grote publiek laten zien ! En voor wie een outfit gewoon compleet wil shoppen, dan kan dat ook op Stylight !

Ik ben fan !

xoxo
E.

6 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk! Deze site kende ik helemaal niet. Ik ga zeker eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelachen met het MK jeans stukje xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gevaarlijk voor de portefeuille in elk geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think I've heard about this, but I really can't afford MORE obsessions LOL

    I like the idea though!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk!!! voor mij zou dit wel nog eens een extra verslaving kunnen worden.. dus voorlopig blijf ik erbij weg maar ik betwijfel voor hoe lang :p

    BeantwoordenVerwijderen