donderdag 17 februari 2011

The Body Shop - Vitamin E Nourishing Night Cream

Aaah The Body Shop. Wat een heerlijke winkel. Waar zijn de tijden dat ik mijn eerste bodybutter kocht ( olijfolie, nog altijd mijn favoriet)? Ik ben er niet elke week te vinden maar ze hebben mij toch nog nooit teleurgesteld. Daarom een review van mijn huidige nachtcrème : de Vitamin E Nourishing Night Crème.
Eerst even over de Vitamin E lijn : deze bestaat uit een kleine 20 producten, gaande van dagcrème tot reiniger over bodybutter tot lippenbalsem. You name it, they have it. Vitamin E wordt verondersteld je huid te laten stralen en dat doet het best wel, al zeg ik het zelf !
Ondertussen heb ik al enige producten van de lijn uitgeprobeerd, met name de nachtcrème dus, de face mist en de oogcrème. Over alledrie ben ik super positief.





Dit zegt The Body Shop zelf over de crème : Een rijke, extra verzorgende nachtcrème die gedurende de nacht, als je huid het meest ontvankelijk is, zorgt voor de aanvoer van antioxidanten, en helpt het vochtgehalte weer op peil te brengen. Je huid voelt zacht en glad aan.





 Wat kan ik daar nog aan toevoegen ? Ze hebben verdorie nog gelijk ook !
Ik breng deze elke avond aan op een gereinigd gezicht. De crème trekt snel in, ze laat een licht vettig laagje achter maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Ik kan er enkel niet tegen als ik het gevoel heb een vetpot op mijn gezicht te hebben. Dat is hier niet het geval, gelukkig maar.
Waar was ik gebleven ? Oja! Wanneer ik 's morgens opsta heb ik steevast een perzikzacht huidje.  Geen klachten over dit schattig potje. Het doet zijn werk en daar ben ik heel blij om.





De crème komt in een roze plastieken potje, heel gemakkelijk in gebruik. De mijne is, zoals je ziet, bijna op, tijd voor een nieuwe !
Dit is denk ik mijn eerste echte nachtcrème dus ik kan niet vergelijken met andere. Vele dagcrèmes die ik vroeger gebruikte waren ook goed voor 's nachts dus dan smeerde ik dat op mijn lieflijk gezichtje maar nu heb ik toch liever een aangepaste nachtcrème.
This one is a keeper !
Zoek je een zachte nachtcrème, zonder veel poespas en niet te duur, dan is de Body Shop Vitamin E Nourishing Night Crème zeker en vast iets voor jou !

Te koop in The Body Shop winkels overal te lande tegen de zachte prijs van 17 euro.

1 opmerking: