woensdag 2 februari 2011

Mac mineralize blush in Gentle

Een aantal weken geleden kocht ik de MAC mineralize blush in gentle, my very first ! En sindsdien ben ik in love met deze baby. De blush laat een lekker subtiel kleurtje na, zonder te fel te zijn. Ik stond eerst wat huiverachtig tegenover de kleur. Het ziet er namelijk wel heel erg roze uit. Ik ben heeeel erg bleek en dacht al gauw dat ik er uit zou zien als Dame Edna. Aanvankelijk wilde ik voor Dainty gaan, alweer zo'n klassieker van MAC. Maar die was dan precies te licht dus ging ik maar voor Gentle. En boy, was I happy ! Deze behoort vanaf nu tot mijn dagelijkse routine. Aanvankelijk vond ik het moeilijk om er wat kleur van af te krijgen en viel het precies weg in mijn gezicht. Maar eenmaal de juiste dosering vindt, is het ideaal.
Over de verpakking ook geen slecht woord : simple & elegant. Zo'n zwart rond doosje staat superleuk op de beautytafel.








Ik kocht de mineralize blush bij de maccounter in de Printemps in Lille. Beautywalhalla ja ! De prijs was 23 euro. Pijnlijk, inderdaad, maar ooo zoo mooi.
Het fijne aan de mac in de Printemps is dat je er lekker kan rondsnuffelen zonder dat een mua komt vragen als ze kunnen helpen. Ok, mss zijn ze daar wel een een beetje lui want ik heb er zeker een half u rondgelopen voor een van die dames me kwam helpen but hey, ik kon ondertussen toch wel ongestoord aan alles prutsen.

Ciao !

xx


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten