vrijdag 25 februari 2011

Mac Wonder Woman

Binnenkort is het zo ver !!! De MAC Wonder Woman collectie komt  volgende week uit. Aaah !!!
Ik was er aanvankelijk niet zo gek van, de verpakking is behoorlijk schreeuwerig maar nu heb ik toch the hots voor een aantal items uit de collectie. Mijn portemonnee kan dit niet meer aan, help.
Kijk maar even mee :





Ik ben helemaal gek van bovenstaand eyequad, Valiant genaamd. Isn't it pretty... Ik moet dringend wat meer sparen maar wie kan hier nu nee tegen zeggen.
Kijk maar eens hoe mooi :
Bron : Temptalia


Volgende week breng ik zeker en vast een bezoekje aan de MAC, stiekem hoop ik dat ik het palette toch niet zo leuk ga vinden, dan bespaar ik mezelf weer 41 euro. Phoe, zoveel geld. Nuja, als je weet dat een eyeshadow bij mac 16 euro kost, dan ben je er nog goedkoop vanaf. Kwestie van het te verantwoorden tegenover jezelf he.
De lipsticks zien er me ook niet helemaal slecht uit, hoewel ik geen ervaring heb met mac lipstick.
De andere producten uit de collectie kunnen me niet zoooo bekoren.

De bovenste foto is van de mineralized skinfinishes ( Pink Power & Golden Lariat). Ik vind ze er nogal lomp uitzien. De producten bevatten een grotere hoeveelheid dan normaal bij mac ( en zijn dan ook wat duurder). Ook van de blushes (Mighty Aphrodite & Amazon Princess) ben ik niet helemaal gek, het zegt me gewoon niets.
Verder zijn er nog de andere eyequads, pigments, opulash mascara, liners en lipglasses. Kijk maar eens op Make up & Beautyblog.
Wat vinden jullie ?

Vanaf 5 maart ( in Nl dan toch) te koop bij mac in je buurt.

Ciao !!

1 opmerking:

  1. Ik ga denk ik een van de lipsticks halen, die marquise d' klinkt perfect voor mij

    BeantwoordenVerwijderen