maandag 28 februari 2011

Oscar Time !

Overwinningen zijn behaald, beeldjes uitgedeeld en iedereen heeft weer eens gelachen maar nu tijd voor the real deal : Oscar Dresses ! Heerlijk is het om naar al die mooie jurken te kijken. Oooh I wish I was a princess..
Überprincess Natalie Portman won gisteren de oscar voor beste actrice. Welverdiend voor een ijzersterke prestatie in Black Swan. Heb je die al gezien ? Ik zat op het puntje van mijn stoel. Momenteel is ze zwanger van haar eerste kindje dus geen tight dress voor haar. Ze koos een paarse Rodarte die mooi haar babybump accentueerde.

 Jennifer Hudson verloor wat kilootjes en straalde in Versace
 Classic beauty Anne Hathaway koos voor de meester der meesters : Valentino. Oooh wat zou ik ook graag eens zo'n jurk dragen.
 Reese Witherspoon heb ik al een tijdje niet meer gezien in een film. Desalniettemin present op het belangrijkste feestje van het jaar in gorgeous Armani
 Hilary Swank in Gucci. Hier ben ik toch geen zo'n fan van, het is je dat niet. Meer iets voor Sarah Jessica Parker me dunkt. En wat lacht ze vreemd op de foto. Slecht moment zeker, haha :d
 Halle Berry staat gewoon goed met alles !
 Mila Kunis koos voor een lavendelkleurige Elie Saab.
Sandra Bullock : Stunning as ever


 En als toemaatje : the classics of all classics. Hun stijl is onfeilbaar. Audrey Hepburn en Grace Kelly.





A girl can dream, right ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten