maandag 6 juni 2011

Buit van de dag

Dag lieve lezers,

Excuus voor het gebrek aan posts afgelopen weekend maar ik had vandaag examen, dus er was ff geen tijd voor updates. Hoewel ik in mijn pauzes met veel plezier jullie blogs las hoor ;-)
Anywhooo, het is goed gegaan, ik ben geslaagd ! Yay for me*happydance* !
De komende week heb ik terug wat meer tijd om te leren, dus er komen uiteraard zoals gewoonlijk posts online.



Maar, geen uitgebreide post vandaag, want ik ben eerlijk gezegd uitgeput. Om 6u opgestaan om nog ff te herhalen, trein nemen, om 10u op school, ff serieus stressen met de medestudenten en dan gezellig op gesprek bij de prof. Bijzonder vermoeiend dus.



Mijn mama stuurde me vandaag op pad naar het kruidvat om wat spullen, dus heb ik terwijl maar wat zaken voor mezelf meegenomen ;-). Ik kon het weer niet laten. Gelukkig betaalt mama, hihi.


Dit zijn de spullen die mijn zus en ik samen hebben gekocht.

-Catrice Lipstick, een roze kleurtje in Frozen Rose
-Catrice Lipstick, koraalkleur ( mn zus heeft hem al op haar kamer mee, dus weet ff de naam niet)
- Gosh Soft'n Shine Lipbalm in Barbie - love it already !

 De lipbalms van Gosh zijn gediscontinued. Ik heb hem dan ook uit de afprijsbakken gehaald. Hij was nog 4,25 euro. Er waren ook nog wat andere kleuren, mss haal ik die ook nog eens. Ik had al zo'n lipbalm en ze zijn echt wel heerlijk om te smeren.
Bij ons is er een kruidvat in de stad maar daar zit echt nooit wat degelijks van make up in de afprijsbakjes. Maar er is nog een grote, waar alle supermarkten enzo zitten, en daar komt nooit geen kat. Er lagen heel wat Gosh spullen in de afprijsbakjes. Er zijn blijkbaar wat spullen uit het assortiment gegaan, het is wel eens de moeite om te kijken. Maar ik heb dus enkel deze lipbalm meegenomen. Het stopt ergens he ;-)

 - Catrice Nagellak in I Scream Peach
- Sally Hansen Vitamin E nail & cuticle oil.
Deze komt ook uit de afprijsbakken. Op de verpakking stond 5 euro, dus ik dacht jaa, pak ik gewoon mee he. Op mijn kasticketje was ie zelfs nog goedkoper, 2,25 ofzo. Hella cheap !

 - Catrice Oogschaduw duo uit de Enter Wonderland LE in Wonderland Green Card. Deze is voor mijn zus
-Gosh Pigment - ook uit de afprijsbakken, ie was nog 3,25 euro ( voor mijn zus)
-Catrice oogpotlood in Ultra black (zus)
- Catrice oogschaduwbrush ( zus)
-Essence blush in Babydoll. Dit was echt love at first sight. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gekocht van Essence maar dit vond ik zooo mooi. Morgen meteen uittesten ! Alsof ik nog niet genoeg blush had ;-)


Verder kocht ik nog een Dove douchegel, Diadermine gezichtsreiniger ( ook in afrpijzing) en een mini deo voor mijn zus.

Zo, dat waren alweer de aankoopjes van vandaag. Ik ben echt wel verslaafd. Er gaat haast geen week voorbij zonder dat ik iets koop, erreug :p !

Ciao bellas !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten