dinsdag 8 mei 2012

Favorieten April 2012





Oops, het is ondertussen alweer 8 mei, oh my time flies ! Binnen hier en drie weken moet mijn thesis binnen, help ! Vandaag mijn favorieten van de afgelopen maand, er zit niet echt iets nieuws bij. Ik wissel vooral af tussen de spullen die ik al had.



Eerst een beetje skincare x haircare. Ik ontdekte afgelopen maand Johnson's baby oil, love that stuff. De fles zit een beetje verstopt achteraan. In de sprayflacon zit Mac Fix +, can't live without it. De twee Gliss Kurr producten maken mijn haar zoo zacht en fluffy. 
Tegen dat de zon uitkomt wil ik graag een tintje hebben dus ik smeer duchtig zelfbruiner. Deze van L'Oréal is een van de fijnste die ik al heb getest. Als laaste de Clinique facewash uit het driestappenplan. Een beetje herontdekt deze maand, blijft heerlijk spul. 




De make-upjes dan : Bourjois chocolate bronzer - Catrine gel liner ( heel fijn !) - E.L.F. oogschaduw - Illamasqua Lover blush - MAC MSF in Blonde - MAC Blush in Pretty Baby - Rimmel Wake Me Up foundation.

Dat was het zo een beetje, echt niets nieuws eigenlijk. Ik las nu even een shop stop in, de examens komen er aan en mama needs to focus ! Maar daarna is het girl gone wild in de Sephora en zal ik jullie lots of new stuff kunnen laten zien !

xoxo !

13 opmerkingen:

  1. ik ben benieuwd naar de wake me up foundation :) heb er al veel goede dingen over gelezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten. Ben ook benieuwd naar je review over de Wake Me Up foundation!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foundation van Rimmel is fijn hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! Die Rimmel foundation moet er toch ook eens van komen voor mij :) Vind die Clinique facewash zelf ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, amazing favorieten! De gelliner van Catrice is ook echt geweldig, heel smooth, wat aan de dunne kant, maar daardoor kan je er zo precies mee werken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De blush van Illamasqua lijkt me erg mooi, wat een prachtig merk is dat toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook groot fan van Gliss Kurr producten én van Johnsons baby-olie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne favorieten! Ben je blij met die Illamasqua blush?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, het is echt een favoriet ! Er staan nog heel wat andere Illamasqua blushes op de wishlist !

      Verwijderen
  9. Mooie favorieten! Ik vind die gelliners van Catrice ook heel fijn ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super favorietjes, ik zie er een aantal tussen zitten die ik ook vaak gebruik :)

    BeantwoordenVerwijderen