vrijdag 25 mei 2012

Hema Illuminating Blush




Afgelopen weekend stond ik in de Hema om wat spullen voor mijn mama te halen en ik kon het natuurlijk niet laten om even bij het make-up rek te kijken. Daar zag ik deze super mooie blush/highlighter liggen en voor 5 euro kon hij gerust mee in het mandje ! Deze blush heb ik hier en daar al op een paar blogs zien voorbijkomen dus het is geweten in beautyblogland dat de Hema af en toe wat pareltjes herbergt. 



De blush komt in een eenvoudige stevige verpakking met transparant deksel. Er is een mooi patroon in de blush geprint, een combinatie van streepjes zeg maar. De kleur zelf is roze met een gouden overspray. De twee vermengen heel mooi met elkaar. Het resultaat is een mooie roze blush die mij een klein beetje doet denken aan Sleek Rose Gold ( voor de connaisseurs..). De gouden overspray verdwijnt wel na een aantal keer gebruiken maar dat vind ik niet super erg want met dat goud is het net iets té om overdag te dragen. Ik hoef er nu ook weer niet uit te zien als een discobal.
De blush is er trouwens erg gepigmenteerd en blijft ook een hele dag mooi zitten. Wat wil een mens nog meer voor 5 euro ? Er is overigens nog een tweede kleur 02 Bronze, ik heb er een beetje spijt van dat ik die ook niet heb gehaald. Hmm misschien passeer ik straks nog maar eens langs de winkels ;-) !
De swatches zijn niet super duidelijk, de zon scheen niet echt toen ik de foto's heb gemaakt.








Kopen jullie wel eens make-up in de Hema ?

xoxo

11 opmerkingen:

  1. ik heb de roze en de bruine versie :) heel tevreden over beide

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mooi uit! kan me voorstellen dat ie ook zonder overspray prima is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zich zie je de blush wel op je hand, vind hem subtiel en shimmery om te zien! I like! De overspray is of course zonde, maar hij is still pretty! Ik koop er eigenlijk nooit make-up, soms wel nagellak, of een lippenstift!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook al veel goeds over gehoord! Mooie blush!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik heb pas nog een zwart lakje gekocht bij de Hema.

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is heel mooi! ik wil hem al lang maar moet er eerst nog geraken :(
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen