dinsdag 24 juli 2012

Een tijdje terug bestelde ik dit leuk toilettasje met 5 mini's van Nuxe. Mini's zijn handig om mee te nemen op reis, én om producten uit te testen zonder de volle pot te betalen van de eerste keer. First of all, je kan niet genoeg toilettasjes hebben, dus dat is alweer een geweldig excuus om dit setje te bestellen. Zo'n dingen komen altijd van pas. Dit tasje bevatte 5 producten : een douchegel, l'huile prodigieuse, crème prodigieuse, micellaire lotion en rêve de miel handcrème.



De douchegel lag al in een Cypriotische vuilbak, oeps !





1. Gel douche fondant
Dit is een heerlijke douchegel met oranjebloesem extract. Ruikt echt geweldig. Op reis heb ik me een keer of 4 kunnen wassen met de sample. Ik zou hem wel full size kopen, ware het niet dat het 8,99 euro is voor een tube van 200 ml. Vind dat toch teveel voor een douchegel.


2. Lotion Micellaire
Dit micellair reinigingswater met rozenblaadjes in verwerkt doet goed zijn werkt en ruikt verrukkelijk ! Alleen voor zware oog make - up gebruik je beter een bi-phase reiniger. Voor een fles van 200 ml betaal je 14,63 euro. Omdat mijn Bioderma micellair water stukken goedkoper is en evengoed werkt zou ik deze niet meteen opnieuw kopen, al kijk ik wel uit naar de tonic met rozenblaadjes !



3. Huile Prodigieuse
Het paradepaardje van Nuxe zeg maar, het befaamde huile prodigieuse dat bestemd is voor gezicht, huid en haren. Ik gebruik het voornamelijk om mijn benen mee in te smeren als ik een rokje draag, zo glanzen ze mooi. Vind ik persoonlijk geen musthave, maar uiteindelijk wel een fijn product om in huis te hebben. Persoonlijk heb ik het meer voor een droge olie. Ik heb het één keer op mijn haren gebruikt en dat gaf ook een erg mooi resultaat. Je betaalt 28 euro voor een fles van 100 ml, waar je ongetwijfeld een heel eind mee vooruit kan !


4. Rêve de Miel
Dit is voor mij het beste product uit het setje. Deze handcrème ruikt héérlijk. Ik kan maar niet genoeg krijgen van de lichte honinggeur die er rond hangt. On top of that doet deze handcrème gewoon erg goed waar ie voor gemaakt  is : hydratatie van de handen en nagels. Deze koop ik zeker en vast fullsize. Mijn mini is nu al op ! Voor een tube van 75 ml betaal je 11 euro.



5. Crème Prodigieuse
De crème prodigieuse is een moisturizer bedoeld om een vermoeide huid tegen te gaan en bevat blueberry - extract. Ook dit vond ik een erg fijn product. Het gaf precies mijn huid een instant boost. Het is een rijke, dikke crème die makkelijk uitsmeert en snel in trekt. Voor  40 ml betaal je 21 euro. Niet veel toch he ?



Door dit kleine toilettasje heb ik kunnen kennis maken met Nuxe en vijf leuke producten, nu ben ik enkel nog meer benieuwd geworden naar het merk ! 

Het tasje kan je kopen bij de apotheek of newpharma.be voor 10,81 euro.

xoxo !

10 opmerkingen:

  1. Travelsetjes zijn echt handig om producten uit te proberen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit allemaal! Mini's zijn altijd handig ja! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n travelsetje is echt ideaal. Ik hou zelf erg van de Nuxe producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een leuk merk, jammer dat het in NL niet verkocht wordt (zover ik weet)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb mijn handcrème toen besteld via farmaline.be, maar volgens mij leveren zij ook in Nederland, je zou eens moeten kijken. Groetjes, Liesbeth

      Verwijderen
  5. Het mini setje is echt wel een aanrader lijkt me, goedkoop en handig!! Ze hebben zo heerlijke producten hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik wil die handcrème ook wel een keer uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn merk is dat! Best wel handig, en goedkoop in aanschaf, zo'n tasje. Wanna try!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die handcrème is inderdaad geweldig, heb hem ook ooit getest en ben er nog steeds fan van. Nu sowieso vind ik de meeste producten van Nuxe erg fijn. Alleen jammer dat het een beetje te duur is om het volledige gamma aan te schaffen. :-)
    Like the way you're thinking trouwens: je kan nooit te veel tasjes hebben :-D

    BeantwoordenVerwijderen