donderdag 12 juli 2012

Guerlain x Emilio Pucci


Van de lieve Diana kreeg ik twee productjes van Guerlain toegestuurd uit de Guerlain by Emilio Pucci collectie. Zelf had ik hiervan de Météorites met de prachtige verpakking op de wishlist staan maar ik heb ze uiteindelijk niet gekocht. Ik was dan ook erg blij toen ik deze mooi mascara en nagellak in ontvangst mocht te nemen om te testen. 




Als eerste het prachtige lakje met de naam Riviera. Die komt in een heel mooi kartonnen doosje met de sierlijke Guerlain letters op. Het flesje zelf is dan weer heel simpel, enkel het Guerlain logo op de dop, die van hout is gemaakt, btw. Een heel mooi detail vind ik zelf.  Het lakje is een soort indigo - blauwe kleur. Niet iets wat ik zelf zou aanschaffen, maar nu ik hem getest heb, vind ik het een erg mooie kleur. Soms is ie blauw, soms is ie paars, soms is ie .. blauwpaars. Je snapt het wel. De kwastje lakt erg fijn en in twee laagjes is het mooi gedekt. Het lakje houdt wel een paar dagen mooi op mijn nagels, mits een goeie topcoat. Let vooral niet op mijn lelijke nagels en dito nagelriemen, het zijn examens geweest ;-). Ik had het lakje ook al een paar dagen op mijn nagels, daarom de tipwear.
Mocht je deze  nog aan je collectie willen toevoegen, rep je dan naar de dichtsbijzijnde parfumerie want deze collectie is LE. 




Het tweede product is een double-ended mascara in de kleur 'Blu 2 Pucci'. Blu ? Ja, een blauwe mascara dus. Komt bij jou ook de foute 80's make- up trend meteen op in je achterhoofd ? Same here.
Maar goed, in the name of beauty moest ik deze natuurlijk uitproberen. En om eerlijk te zijn, I like this ! Dit is echt een prachtige diepblauwe mascara waar ik heel wat complimentjes mee heb mogen ontvangen. De mascara heeft twee uiteindes, een borsteltje voor bovenste wimpers en een kleintje om de onderste wimpers te doen, op die manier kan je gemakkelijk aan de kleine haartjes onderaan. Zo'n gekleurde mascara is eens iets anders dan zwart of bruin en verheldert je oogopslag meteen. Zelfs mijn vriend had het gezien én vond het mooi. Het blauw neigt ook naar het indigo, een beetje gelijkaardig aan de nagellak. De tube van de mascara is mooi uitgevoerd, met letterlijk een soort 'twist' aan. Heel leuk en gemakkelijk terug te vinden in mijn stash. Ik ben erg blij met deze mascara en zal deze met veel plezier dragen.







Dankjewel Diana om mij te laten kennis maken met deze twee leuke producten !


Neem zeker een kijkje op haar blog, it's such a sweet lady ! 


xoxo !

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Al weet ik niet wat het effect zou zijn bij iemand met blonde wimpers...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest daar ook meteen aan denken hoor, die trend van vroeger.. droeg het zelf ook, schandalig eigenlijk. xD Maar dit is een hele andere kleur, veel donkerder, daardoor komt hij zo classy over!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die macara is echt prachtig bij je! Wil ik ook :-D
    En de rivièra vind ik ook prachtig, ga je vast geniet van hebben!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt zo'n mooie collectie!
    En die mascara is echt fab :)

    BeantwoordenVerwijderen