vrijdag 6 juli 2012

It's a hair thing

Lieve lieve lieve lezers,


Goed nieuws vandaag. Ik ben afgestudeerd met ... jawel, onderscheiding ! Hoera ! De afgelopen weken zijn ongelofelijk stressy geweest, examens, thesisverdediging, ondertussen al solliciteren, proberen te bekomen van die drukke periode, wat me niet zo goed lukt eigenlijk. Toen ik deze middag mijn officiële proclamatie had en mijn naam hoorde vallen, viel er een hele last van mij af en voelde ik mij oprecht gelukkig. Ik heb zes jaar gestudeerd, gezwoegd ende gezweet maar ik ben er geraakt. En dat doet zo'n deugd. Het afgelopen jaar had ik ook de meest ongelofelijke klas, dat ondertussen een hecht groepje is geworden. Dit is een tijd om nooit meer te vergeten. 
De blogposts de laatste weken waren een beetje karig, so sorry daarvoor, ik doe mijn best. Overigens heb ik gezien dat ik al 101 followers heb op bloglovin, iets wat dringend moet gevierd worden. Ik denk eens na over een leuke winactie, so stay tuned !








Het onderwerp van de dag : volume. Ooh wat een een queeste is het toch, the search for the perfect hair. Volume is voor mij een basisvereiste dus ik blijf  altijd naar nieuwe methodes en producten zoeken. Onlangs gebruikte ik de John Frieda Volume Thickening Blow Dry Lotion en de L'Oréal Root Lifting Spray samen en ik zag dat het goed was ! De spray van L'Oréal heb ik al een hele tijd in gebruik en die geeft wel een beetje volume mee. Ik merk het zeker wel als ik deze niet heb gebruikt. Maar verwacht nu ook geen phoofy coupe. Goed, mijn zus kocht onlangs de spray van John Frieda dus ik dacht, waarom niet de twee combineren. Magic combination ! Door beide samen te gebruiken op de haaraanzet wordt mijn haar op die plaats iets stugger en volumineuzer. Het blijft ook zonder haarspray mooi "voller" zitten. Deze sprays overleven ook een nachtje slaap en de typische " Eva - in - the- morning-coupe", waardoor ik gewoon kan opstaan, mijn haar kammen en toch nog mooi wat volume in mijn haar hebben. I like this !  Ik ben geen zo'n fan van haarmousse dus ik probeer altijd om andere manieren te vinden om mijn haar voller en volumineuzer te krijgen. Met deze twee producten heb ik alleszinds een leuke en handige methode gevonden die werkt. Ik doe beide sprays enkel op de haaraanzet, laat het een kwartiertje inwerken en daarna ga ik met de haardroger aan de slag ! 




Wat doen jullie om volume te krijgen in jullie haar ? Of heb je dat niet nodig ?

Ik wil julie trouwens allemaal bedanken voor de lieve reacties de laatste weken op mijn examens, thesis enz enz. Dat betekent echt héél veel voor mij. Bedankt !

xoxo !

16 opmerkingen:

  1. Proficiat met je onderscheiding hè!!
    De Elsève spray kende ik al, die van John Frieda heb ik nog nooit geprobeerd. Ik ben ook altijd op zoek naar het ideale volume, dus ik wil dit zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations!

    Mijn haar valt zo plat als een pannekoek als ik niks voor volume gebruik... Ik bengroot fan van de producten van Kerastase (die zijn helaas wel prijzig), ook de producten van L'oreal Professionel vind ik hééel goed en anders grijp ik naar producten van John Frieda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai nog niet dat ik dat nodig heb! :-D
    Ben niet zo neig van de producties maar dit klinkt wel goed, als het bij jou helpt zal het bij mij ook wel werken zeker ;-) ben nu enkele dingen aan het testen maar nog niets perfect gevonden, mss zit mijn holy grail hierbij?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd!!!! super goed gedaan :D
    die van John Frieda staat al een tijdje op me todo lijstje, heb er al meer over gehoord. heb zelf niet per se veel volume nodig, maar mijn haar zakt ook wel eens in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat!!!
    Volume is heel moeilijk te bekomen bij mij, dus meestal doe ik zelf niet veel moeite :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Al iets van werkvooruitzicht?
    Ik heb me er al bij neergelegd dat ik geen volume in dat haar van me krijg. Dus laat ik het maar zo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meer dan verdiend die onderscheiding! Congrats!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Proficiat!!!!! Dat heb je vast en zeker dubbel en dik verdient!
    Ik heb een product van L'Oreal professionel een soort van soufle en dat heeft wel volume voor een tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Damn girl, gefeliciteeeeerd! Daar mag je oprecht trots op zijn, amazing.. wauw. Geniet ervan, want je hebt er keihard voor gewerkt. :) 101 volgers op Bloglovin?! AMAZING. Again, congratulations! ^^ En nu weer.. again.. amazing producten! Haha, ik hou van volume, helemaal van een bigass haarbos. :) Zelf gebruik ik een volumemousse, maar de combo lijkt mij ook fijn! Op zich werkte volumepoeder ook wel, maar kreeg dan wel het idee dat het pas na een dag echt werkte. :'''')

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb die john frieda spray ook al zo'n 3x opnieuw gekocht, goed spul :) gefeliciteerd trouwens, 6 jaar is niet niks :-o xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb stijl haar en - geloof het of niet - daar ben ik blij mee! :D Ik heb geen volume nodig!

    BeantwoordenVerwijderen