maandag 9 juli 2012

Max Baked Eyeshadow

Jullie kennen ondertussen mijn voorliefde voor de Action al. Je vindt er af en toe gewoon echt geweldige spullen voor geen geld. Dit mooie oogschaduwpaletje met de zeer originele naam ' Brown & Beige' kon ik dan ook niet laten liggen. 




Het paletje zit in een kartonnen verpakking. Vind ik wel fijn, zo kan er niemand met zijn vuile vingers aan in de winkel. De oogschaduw zit in ronde pans in een ronde verpakking met plastic deksel op. Ondanks dat het zo goedkoop is, voelt de verpakking toch behoorlijk stevig aan. Het openen van het paletje is heel gemakkelijk, je hoeft er niet aan te sleuren ( talking to you Sleek !). In het paletje zit nog een applicator die bij mij per definitie meteen wordt weggegooid. Die gebruik ik toch nooit. Het is niet dat ik anders aan mijn oogschaduw ruik, maar dat deed ik deze keer wel, en er voel mij meteen een soort plasticine/klei - geur op. Je moet er wel érg dicht tegen zitten hoor, het is niet dat er een walm van klei je tegemoet komt bij het openen van het doosje. Ik heb dan ook een erg sterk ontwikkeld reukorgaan, just saying.








De oogschaduwen zelf zijn drie mooie bruintinten en een witte highlighter. Persoonlijk vind ik het een erg mooie en geslaagde combinatie. Hier ga ik zeker leuke partylooks mee kunnen maken. Vooral de koperkleur links onderaan ziet er mij een heel veelzijdige oogschaduw uit. Zo zie je maar, ook cheap stuff kan verbazen. De oogschaduwen zijn goed gepigmenteerd, op de foto zie je swatches zonder oogschaduwbasis. Binnenkort mogen jullie een look verwachten met dit paletje en dan vertel ik wat meer over de houdbaarheid van de oogschaduwen. Een laatste pluspuntje : op de achterzijde staat dat het product 'cruelty-free' is, altijd fijn om te horen !





Wat vinden jullie ?


xoxo !

13 opmerkingen:

  1. Voor die prijs kan je niet sukkelen he! En de pigmentatie is veel beter dan wat ik verwacht had. Vind de kleurencombinatie bovendien ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleurtjes komen niet even geweldig eruit, maar had dat ook niet verwacht. In het doosje zijn het wel prachtige herfstkleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er ook echt enthousiast like hell over! Niet op dieren getest, geweldige pigmentatie en een prijsje waarvan je ogen uit de kassen springen.. AMAZING! Vond ook de witte highlighter incredible. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook én nog een andere versie en ik gebruik ze héel regelmatig zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik laat deze schatjes altijd liggen. Echt niks voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet ook maar eens naar de Action, hihi. Ben er nooit geweest :p

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lang leve goedkope make-up! :)
    Ze zien er wel mooi uit, al ben ik nog niet vaak bij de make-up blijven staan in de Action (toegegeven, ik ben er ook nog maar drie keer of zo geweest).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb deze ook, en de blauwe versie, maar deze vind ik echt de mooiste <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er niet slecht uit voor een budgetmerk !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De pigmentatie mag toch wel iets beter maar niets dat de juiste primer niet kan oplossen veronderstel ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb deze ook al gebruikt, ik heb al betere gehad, maar is zeker niet slecht! voor de prijs al zeker niet ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aha, dat is een supergoede tip zie, de action is hier om de hoek en ik ga daar nooit, nu zal ik wel moeten :-D
    Ben al een tijdje op zoek naar een vervanger voor mijn goud-brons niveau duo dus deze is het mss wel :)

    Het doosje heeft wat weg van Bourjois smokey dus dat is alvast geen bummer :-D

    x

    BeantwoordenVerwijderen