vrijdag 17 augustus 2012

The Aussie Challenge + Sfeerfoto's Rotterdam

Het haarverzorgingsmerk Aussie is jullie wellicht niet onbekend. Het is een Australisch merk dat zeer populair is en dat moest ik natuurlijk ook uitproberen. Sinds vorig jaar is het in Nederland te koop. Wij arme Belgjes delen weer niet in de pret en moeten de grens oversteken om deze producten in huis te halen. Maar, luck was on my side, mama en papa gingen twee weekjes op reis naar Nederland en ik stuurde ze richting Etos waar ze maar liefst 3 flessen conditioner en 3 flessen treatment ( masker) van Aussie mee brachten. De shampoo was er niet meer, maar niet getreurd, afgelopen week ging ik zelf twee dagjes naar Rotterdam, een quick hop bij de Etos en een kortingsactie later ging ik naar buiten met twee flessen Miracle Moist Shampoo. Goed, is dit merk nu echt zo fabulous als overal verkondigd wordt ? We'll soon find out. Ik ga de komende twee weken mijn haren enkel met deze lijn wassen en binnen twee weken mogen jullie een uitgebreide review verwachten over dit fel bejubeld merk. Ga ik overstag of is dit maar een van de zovele ? Ik ben niet zo gauw razend enthousiast over een product dus ik ben benieuwd ! 




Als extraatje nog wat foto's van mijn tweedaagse in Rotterdam. Het is een erg leuke shoppingstad ( al heb ik eigenlijk niets gekocht wegens a very low budget right now) en er zijn heel wat leuke restaurants. Zo kan ik Bazar aanraden, een Turks-ish restaurant in de Witte de Withstraat en Mexicano op het Schouwburgplein. Op beide plaatsen erg lekker gegeten voor weinig geld en zeer vriendelijke bediening. Op zich is er verder niet zoveel te zien/te doen in Rotterdam. We zijn naar het Bojmans van Beuningen museum geweest, was heel mooi en erg groot. Op woensdag is het trouwens gratis ( hoera !). Er is de Erasmusbrug en hotel New York op de Wilhelminakade, de kubuswoningen, je kan een havenrondvaart doen en er zijn nog een aantal leuke musea.. We hebben voornamelijk wat rondgestruind in de stad en vééél terrasjes gedaan, het was ongelofelijk warm. Donderdagmorgen zijn we naar het Alexandrium geweest, een giant shopping mall die echt wel een aanrader is ! Ik heb er alvast een leuke tweedaagse opzitten en ga zeker eens terug om te winkelen !



















xoxo !

7 opmerkingen:

  1. Ik heb de Aussie shampoo, conditioner en 3 min miracle ook en ben totnogtoe niet echt onder de indruk eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem vroeger eens gebruikt maar vond de shampoo niet zo speciaal. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks like you had a good time in Rotterdam! I used to really like the Aussie stuff too, but my hair is very difficult now with my perm and so on, so I don't know if it'll still work for me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik was zelf uiteindelijk niet zo enthousiast over aussie, deed niet zo veel voor mijn haar (maar ruikt goddelijk). dus ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden!
    en mooie foto's! rotterdam is een leuke shopstad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rotterdam is een hele fijne en vernieuwde stad, ik hou er wel van! Heb zelfs niets van Aussie, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, hoop dat het goede producten zijn want je hebt echt ingeslaan :-D Wie weet ben je nu wel laaiend enthousiast en moet ik er ook aan!
    Ik vind het hele leuke foto's van Rotterdam, ik heb er een supermooi boek over en het staat echt al lang op mijn lijstje van dichtbij-bestemmingen die ik nog wil doen dus ik zal mijn vriend alvast niet vertellen dat er veel te shoppen valt en wie weet krijg ik hem erheen :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen