vrijdag 11 maart 2011

Have you heard of John Frieda ?

Ik denk dat ik mijn holy grail shampoo en dito conditioner heb gevonden : de John Frieda Root Awakening lijn. I seriously love this stuff !
Jullie hebben er een tijdje geleden waarschijnlijk veel reclame over gezien maar ik heb nog nergens een review gezien. Dus bij deze, een review !

Door al die reclame te zien op het internet en in de boekjes moest ik deze natuurlijk kopen. Een mooi staaltje marketing. Ik had aanvankelijk tegen mezelf gezegd om nooit nog John Frieda shampoo te kopen. Een tijdje geleden probeerde ik eens de Brunettes -lijn uit en die vond ik maar niets. Mijn haar was stroef en het deed niets speciaal voor mijn haar dus ik dacht ja, daar zijn goedkopere shampoos voor, nietwaar?

Nuja, de vele reclames en mooie verpakking hebben me toch overgehaald en dus haalde ik ze in huis.
Hij ruikt heerlijk naar eucalyptus, dat geeft zo'n extra fris gevoel vind ik. De shampoo maakt mijn haar niet superzacht, best wel touwerig ( als je begrijpt wat ik bedoel), maar de conditioner maakt dit ruimschoots goed. De combinatie van beide geeft zacht en glanzend haar. Mijn haar is ook beduidend dikker en het blijft langer mooi. Waarmee ik wil zeggen : ik kan al eens een dagje langer wachten voor ik het was ;-) Je kent dat wel, zo van die dagen waarop je denkt : ik zou me moeten douchen maar hey, het kan er nog een dag tegen !
Deze vind ik absoluut een aanrader. Ik gebruik haast niets anders meer ( af en toe wel eens afwisselen met een andere he ;-)
Er bestaat ook nog een serum, deze heb ik nog niet geprobeerd. Wanneer mijn voorraad aan allerlei verzorgende sprays  en serums voor het haar op zijn, haal ik deze ook eens in huis.
Stay tuned !

Te koop bij de drogist ( Di, Kruidvat) voor +- 8 euro voor de shampoo en conditioner elk.

ps : excuses voor het gebrek aan berichten de laatste twee dagen : personal drama :-)

1 opmerking: