zondag 20 maart 2011

L'Oréal Studio Secrets Primer

Een goed jaar geleden werd de Studio Secrets lijn van L'Oréal gelanceerd. Het is een gamma aan producten die zouden zorgen voor een flawless face, volgens de kneepjes van het vak.
Ik was er alleszinds superbenieuwd naar en snelde naar de Di om wat zaken in te slaan. Jammer genoeg is deze lijn behoorlijk prijzig om drugstore te zijn. Reken maar op een gemiddelde van 15-18 euro per item. Dat is best veel.

Nu, omdat ik nog nooit een primer had gebruikt ( stel je voor !) en ik zag de Smooth Resurfacing Primer van L'Oréal staan, dacht ik : waarom niet.
Eerlijk gezegd ben ik best wel wat teleurgesteld in dit product. Het maakt je huid heel erg zacht, als fluweel, de poriën zijn wat minder zichtbaar, maar het doet helemaal niets voor de houdbaarheid van mijn make up. Integendeel, ik heb zelfs de indruk dat het afbreuk doet aan mijn make-up, zelfs wanneer ik mijn EL Double Wear gebruik, meest everlasting foundation ever, die houdt het geen volledige dag uit met deze primer.


Ook de verpakking vind ik maar niets : een glazen potje is leuk om op de wastafel te zetten maar als je zoals mezelf nogal wat rondsmijt met je gerief, dan is dit hier niet altijd een zegen.
Als je het potje opendoet zie je een soort rozeachtige mousse substantie die een beetje " kruimelt" als je hem opdoet.
Ik denk niet dat ik deze nog eens opnieuw zou kopen en ik raad hem ook niet bepaald aan. Zoals ik al zei : de huid wordt er superzacht van, heel de dag door. Dus, voor dames die louter op zoek zijn naar iets om het gezicht babyzacht te maken, dan moet je deze zeker eens proberen.
Voor de houdbaarheid van make-up vind ik hem echter geen aanrader.
Ik vind de primer ook best wel prijzig. L'Oréal is dan niet het goedkoopste drugstore merk, alles boven de 15 euro vind ik veel voor drugstore producten.

Verder heb ik nog niets geprobeerd van de Studio Secrets lijn. Dat zou ik zeker toch nog willen doen, het is niet omdat dit product mij niet bevalt dat de rest niet fijn zou zijn. Ik denk maar aan de foundation ( ik ben er echt verslaafd aan en moét gewoon altijd nieuwe proberen), of de lipsticks en lipglosses. I'll keep you posted !

De primer kan je vinden in het Kruidvat, Inno, Di.. De prijs is +- 19 euro.
De volledige Studio Secrets lijn vind je echter alleen maar bij Di.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten