dinsdag 19 april 2011

Follow my blog with bloglovin

 Holaaa Senoritaaaas !

Jaa ik heb bloglovin ! Joepiee ! Ik heb het pas ontdekt en vind het superhandig ! Nu heb ik een overzichtelijk lijst van de tientallen beautyblogs die ik graag lees !

Ik wil ook graag de lay out van mijn blog wat aanpassen dus bij deze : work in progress !
Als je opmerkingen hebt, please let me know. Love me some feedback !

Vandaag geef ik een mexican themeparty thuis, ik probeer wat leuke foto's te nemen, dan kan je eens een kijkje nemen in mijn leven ;-)
Ooh en ik kreeg van de postbode daarstraks een leuk pakketje binnen van Cherryculture. Neem maar eens een kijkje op de website. Het is een van mijn favoriete webwinkels, en ooo zoo gevaarlijk dat je met paypal kan betalen !
Misschien vandaag en anders morgen toon ik jullie al eens wat er in mijn pakketje zit.
Ik heb nog fajitas en burritos en wraps enzo klaar te maken vandaag. Lots to do dus !

Geniet vandaag,  het is zo'n heerlijk weertje !

2 opmerkingen:

  1. Het is heerlijk buiten! Ik kan best begrijpen dat er heel wat bloggers nu liever in 't zonnetje zitten! Helaas ben ik nog aan 't werk tot een uur of 5...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben beniewd naar wat je besteld hebt op Cherryculture! Wij gaan denk ik binnenkort ook Bloglovin' aanmaken, het klinkt namelijk heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen