woensdag 20 april 2011

Cherry Culture

Ik vertelde het jullie gisteren al : ik kreeg een pakketje binnen van de superfijne webshop Cherry Culture.
Vorig jaar bestelde ik al eens een aantal zaken en ik was de laatste tijd weer veel aan het rondneuzen op hun website en dacht bij mezelf : why not en de paypal account werd weer bovengehaald. Ik lijd aan compulsief shopgedrag :d

Over naar mijn aankoopjes !


Leuk he ! Ik ben er superblij mee.
Goed, wat heb ik allemaal gekocht ?

Twee oogschaduwpaletjes van LA Colors. Deze hebben denk ik 1,80 dollar gekost, drie keer niets dus. Het paarse paletje heb ik al uitgeprobeerd en ik vind ze best wel goeie kwaliteit voor zo weinig geld.


Het One Night in Morocco Palette van NYX. Deze wilde ik al zooooo lang hebben en nu ben ik er echt heel blij mee. Hij is wel wat kleiner dan verwacht, maar goed, details :-) ( 11 $)

Het Nude on Nude Natural Look Palette van NYX( 15 $). Ik heb er gisterenavond een look mee gemaakt en de pigmentatie hiervan is super ! Het is een mini versie van het Urban Decay Naked Palette. Ik was ook hier verschoten hoe klein het doosje wel is, maar het is eigenlijk best handig om mee te nemen tijdens een weekendje weg.


Twee oogpotloodjes van NYX , in lime green en sapphire. Ik wilde wel eens iets anders proberen dan zwart en bruin en deze waren toch maar 2 $ :d


Een Jumbo Eye Pencil in Milk van NYX. Ik heb deze al op veel beautyblogs zien passeren. Het zou een uitstekende oogschaduwbasis zijn. Ik ben benieuwd naar de werking hiervan. (3,50 $)


Twee Cream Blushes van NYX. Dit bombardeer ik nu al tot ontdekking van het jaar :d Ik ben gek van de kleur Boho ( de lichtste). De andere is Hot Pink, ik slikte wel even als ik hem zag, het is wel erg hot pink :p ( 6 $ elk)



Als laatste nog twee Soft Matte Lip Creams van NYX in de kleuren Sao Paulo en Tokyo. ( 6$)
Dit zijn de laatste nieuwe lipproducten van NYX. Op de grote Amerikaanse blogs zag ik ze al passeren en iedereen was er razend enthousiast over, we'll see ;-)


Oja en dan ook nog een lipgloss in Real Nude ( 2$ ) Dit heeft een afschuwelijke geur, maar het is anders wel een leuke kleur.



Zo, dat was het. Eigenlijk best wel veel, nu ik het zo zie :d Achjaa, ik ben weer zoet voor een tijdje.
Oeeh en vandaag zag ik dat ze in de Planet Parfum bezig waren met het Electric Tropics decor op te zetten van Dior, ik passeerde er langs en ging toch wel eens stiekem met mijn vinger over het Nude Glow poeder. Het is echt supermooooi. Maar ik ga me toch proberen in te houden, althans voor een tijdje :p haha.


CherryCulture is een erg leuke webwinkel met allerlei merken à la JellyPongPong, La Girl, La Colors, NYX, Milani, Jordana... En het beste komt : het is over het algemeen allemaal erg goedkoop. De meeste zijn drugstore merken.
Het is er erg gemakkelijk om aankopen te doen, account aanmaken, mandje vullen en betalen. Meestal moet je een paar dagen wachten tot je bestelling verzonden wordt en en dan duurt het wel een grote week tegen dat het in de postbus ligt. Deze keer duurde het slechts 8 dagen, de vorige keer heeft het zeker 14 dagen geduurd voor ik het in huis had. En er is geen tracking mogelijk dus het is wel raden naar de aankomst van het pakketje. Maar ach, als het maar dat is, nietwaar.
Ik ben alleszinds heel blij met mijn nieuwe aanwinsten. Reviews volgen gauw !

Hebben jullie al iets van NYX geprobeerd ?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel erg benieuwd naar alle reviews voor NYX, ik heb nog nooit wat van dat merk geprobeerd maar wil het wel graag!

    BeantwoordenVerwijderen