donderdag 7 april 2011

Goodbye Winter - Welcome Spring !

Geen beautypost, ik wil gewoon even mijn vreugde over het leuke weer vandaag delen met jullie !

De blaadjes staan in bloei, de vogeltjes fluiten en het zonnetje schijnt. Wat heeft een mens nog meer nodig.
Worden jullie ook altijd zo blij met zo'n weer ? Ik alvast wel !
 Instant happiness !
Daarnet heb ik geluncht met mijn vriendin aan de Graslei in Gent en het was er zo heerlijk zitten aan het water. Ik wou dat er een hele dag kon blijven, jammer genoeg moet ik meteen terug aan mijn thesis werken. Laatstejaars zijn is hard !
Maar dat wil niet zeggen dat ik ondertussen niet even kan wegdromen van mijn reis deze zomer.
California here I come ! Inderdaad, ik ga naar de Verenigde Staten, vier weken lang, samen met mijn vriend. We hebben nog heel wat te plannen maar ik kijk er zoooo hard naar uit !

We maken onder meer stops in San Diego, Los Angeles, San Francisco, Yosemite National Park en ofcourse : Las Vegas !
Hier zijn alvast wat sfeerfotootjes :

Grand Canyon

Strand in Los Angeles

Monterey 

San Diego

San Francisco

Yosemite

Las Vegas zou een shoppingwalhalla zijn naar het schijnt ! Ik zoek binnenkort eens uit wat the go to places zijn om te shoppen en die deel ik heel graag met jullie !

Het wordt zo'n heerlijke reis, ik kan al niet meer wachten.

Geniet nog van het weer, ik werk nog wat aan mijn thesis, bah !

2 opmerkingen: